Pfff soms zijn de hoeken van facebook waarop je dingen weg kan geven/verkopen eeg vervelend. Dan niet zozeer de hoeken zelf als de mensen die erop reageren. Hoe lang blijven jullie wachten op iemand? Hier zou kwart voor 4 iemand komen. Om 4 uur een privé bericht gestuurd of ze al onderweg is. Tot nu toe nog geen reactie. Om 4 uur sou er ook iemand komen anders was ik nu wel weggegaan. Maar die van 4 uur is ook nergens te bekennen. Ik had graag gehad dat ze om 17.00 zouden komen vandaag want dan komen er nog 3 mensen wat halen, maar ze konden dan niet dus was ik zo aardig dat ze eerder konden langskomen, ook al ben ik nu gebonden aan huis. Wilde eigenlijk een ijsje halen! Ga ik zo ook gewoon doen. En ja ze hebben vast wel weer een goed excuus (smoes), maar daar wordt ik soms ook wel een beetje moe van. Dan moet ik maar netjes blijven en zeggen dat ik het begrijp terwijl ik er soms gewoon moe van wordt. Ik zt dan voor niks te wachten. Nee dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd dat halen jullie vast ook wel uit mijn bericht. Als je netjes laat weten dat je niet kan van te voren, niks aan te doen. Gelukkig gaat het vaker wel goed en dan ben ik weer blij dat de hoeken er zijn .
Ik vind dit altijd zo asociaal.. tegenwoordig zit iedereen aan zn telefoon vastgeplakt, stuur dan even een berichtje dat het niet lukt of dat je iets later bent. Lekker een ijsje gaan halen!
Raar is dat he.. Dan krijg je wat en kom je niet. Er was bij mij toen ook een meisje, tot 3 x toe een nieuwe afspraak eb uiteindelijk het spul buiten gelegd zodat ze het op kon halen omdat ik weg moest. Lag het er snachts nog.. Toen heb ik een boos berichtje gestuurd.. Echt belachelijk gewoon..
heel herkenbaar, heb zelf geen facebook, maar laat het altijd een vriendin erop zetten. En echt al meerdere keren gehad dat mensen gewoon niet komen opdagen. Ben er makkelijk in: ik blijf er niet voor thuis en 's avonds zet mijn vriendin het er nogmaals op, jammer dan! Maar ontzettend irritant...waarom like je het dan, denk ik dan.
Jeetje wat vervelend is dat! Bij mij is het tot nu toe nog elke keer goed en volgens afspraak gegaan. Is het de gratis weggeefhoek of wordt er echt verkocht? In het geval van gratis zet ik het vaak bij de deur of elders zodat ik niet hoef te wachten en vaak vraag ik in geval van grotere aankopen het geld alvast over te maken zoals bij Marktplaats alleen weet ik niet of dat bij de koopjeshoeken ook gaat werken. Succes er mee en hopelijk volgende keer beter!
Ik was ook lid van 2 van dit soort FB groepen. Om de haverklap gezeik over of het aangeboden produkt nou gratis was of niet, of degene die een advertentie had geplaatst wel echt uit de buurt kwam, waarom er een aardigheidje tegenover moest staan, terwijl het toch gratis was? En de laatste die ik voorbij heb zien komen: Waarom er bij meerdere geinteresseerden geloot moet worden. Sommige discussies werden zo persoonlijk op de man af gespeeld dat de beheerder er bij te pas moest komen om de boel te sussen Pfff.... Toen heb ik heel gauw mezelf uit die groepen verwijderd. Ik ga eind van de maand wel lekker op de koninginnedag vrijmarkt struinen.
Dat snap je idd gewoon echt niet. Dan ben je al zo aardig zo vaak een nieuwe afspraak te maken. Echt associaal.
Wat een gezeur idd. Dan is het ook niet meer leuk. Hier hebben we gelukkig wel duidelijk een weggeefhoek, ruilhoek en aanbod hoek. Soms plaatst iemand nog wel eens verkeerd.
Dit keer was het de vraag en aanbodhoek. Dan doe ik ook nog wel eens op goed vertrouwen aan de deur hangen. Misschien wel een idee om dat vaker te doen,
Gelukkig de dag goed afgesloten met iemand die om 5 uur een fietsstoeltje kwam halen (gratis) en er zo blij mee was. Ze kon het heel goed gebruiken. Hier doe ik het voor heerlijk. Gelukkig gaat het vaak wel goed, maar vanmiddag was ik het even zat. Kon ik lekker mijn ei hier kwijt haha! Als het echt iets ergs is waarom iemand niet kan komen is het natuurlijk anders, dan denk je er niet aan mij het te laten weten. Maar 9 van de 10 keer is het ooo ik ben het vergeten.