Ja hoor! Zolang het maar vers is. Vermijd alles wat vacuüm verpakt is. Ik at me een slag in de rondte met gerookte zalm van de visboer en haring
Oh echt?! Lekker! Op de markt staat dit weekend een of andere prijswinnende ambachtelijke palingroker. Zo'n zin in! Nu dan, hopelijk morgen of overmorgen ook nog. Kan zo van het een op het andere moment ergens ontzettend onpasselijk van worden maar voor nu verheug ik me erop
Je kunt ook niet van alles op de hoogte zijn Dinsdag echo....ik hoop maar dat alles in orde is. Al is het ook dan nog garantie tot de deur natuurlijk.
Verse gerookte vis mag, maar paling niet als het wilde paling betreft ivm veel te veel zware metalen.
Dit dus! Paling uit Nederlandse rivierenkunnen veel dioxines bevatten. Kweekpaling kun je gerust eten tijdens je zwangerschap.
Nou haalde ik zelf ook altijd verse paling op de markt. Heb ook gevraagd of het verse was en niet vacuüm verpakt ivm zwangerschap en ze zeiden dat het inderdaad gewoon kon, Maar nu had ik vorige x de eerste uit 'de bak' zag ik dat ze die ook uit een vacuüm verpakking haalde...nou weet ik het dus ook niet meer zo goed..
Ik zal even informeren over de herkomst van de vis. Maar mijn moeder belde gisteravond dat ze hier komt lunchen en kibbeling en haring meeneemt. Dus misschien is mijn trek in vis dan weer weg Maar dan weet ik het voor de volgende keer!