een nieuwe mobiel...help!

Discussion in 'De lounge' started by French, Nov 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    volgens mij ben ik 1 van de enigste in nederland van mijn leefdtijd zonder mobiel!
    ik heb er wel 1 met een abo van simpel van 2,50 in de maand maar zonder alle andere dingen zoals wattsapp enz.

ik ben nu dus van plan om er 1 te halen maar ik weet dus niet welke en ook niet welk abo...

wie weet er een leuke actie/aanbieding en kan mij een beetje weg wijs maken :D

2. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb gekozen voor een losse telefoon en een sim only abonnement bij telfort.
    Ik heb een Samsung s3 mini en een sim only met 150 belminuten en 100 sms.
    Kost me €6 per maand. Een bewuste keuze wat ik wilde geen maandelijkse hoge kosten hebben voor een abonnement.
    Alleen de aanschaf van de telefoon was €100.

Ik heb geen mobiel Internet. Gebruik wel WhatsApp maar alleen thuis of waar wifi is.
    Succes!

3. tompoes

tompoes Bekend lid

Oct 12, 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Ik heb Simyo en daarin kies ik zelf m'n minuten, smsjes en databundl.
    Veel goedkoper dan een abbo met telefoon! Laat je goed inlezen door diverse aanbieders. Je wordt gauw een oor aangenaaid door mooie aanbiedingen maar meestal betaal je het driedubbele omdat er een telefoon bij zit.

4. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

Apr 27, 2012
    1,920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    HIer ook Simyo.
    Verder een simpele Samsung Y telefoon.
    Onder tussen al dik 2,5 jaar oud. En doen eigenlijk goed erg goed.

Koop gewoon een losse telefoon. Is stukken goedkoper.

5. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Ik weet niet precies wat je ermee wilt doen? Vaak hebben die simpele, goedkope telefoontjes die ideaal zijn (qua prijs) in combinatie met een sim-only abonnement weinig geheugen. Als je veel apps hebt, wordt dat dus een probleempje.
    Ik ben zelf dol op mijn LG G3, maar dat is een luxe toestel waar ik 27,50 per maand voor betaal, wat 'ie dubbel en dwars waard is. Ik heb dan wel overal 4G internet. Ik heb m aangeschaft omdat ik hou van slimme gadgets, haha. En de camera is geweldig! Wij hebben geen gewone camera, dus dan wil ik wel een scherpe op mijn mobiel. Verder gebruik ik hem erg intensief, om te zp'en, instagrammen, facebooken, mailen, noem maar op.

Als je ons verteld waarvoor je hem wilt gaan gebruiken, kunnen we je beter helpen, denk ik!

Share This Page