zeurend gevoel aan de zijkant onder in mijn buik bij 8 weken wie nog meer? banden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door onze wens, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi,

afgelopen zondag ik was toen 7 weken en 6 dagen had ik 2 hevige steken aan de zijkant onder in mijn buik. nu nog steeds een zeurderig gevoel. wie heeft dit ook gehad?:( is dat nu bandenpijn? en wat helpt daar tegen?

ik ben nog steeds 's morgens misselijk en 's avonds moe dus ik heb het gevoel dat alles nog steeds helemaal goed gaat vraag me alleen af of jullie dus ook steken hebben gehad.

ik heb ook sinds gisteren pijn in mijn onderrug als ik loop of sta.

welke symptomen hadden jullie bij 8 weken?

a.s vrijdag alweer mijn derde echo.. zo leuk :) !!!!!!!

2. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik zit ook op 8 weken en niet echt steken hier, maar wel al sinds vrijwel het begin een zeurende pijn in mijn onderbuik, helemaal rondom, dus ook zeurende onderrugpijn en beide zijden. Bij de eerste nooit gehad, ook niet misselijk.
    Ik heb bij mij meer het idee dat er veel lucht in mijn darmen zit en dat dat overal drukt.

3. Joss

Joss Lid

9 mrt 2009
    94
    1
    0
    Secretaresse
    Noord Holland
    Ik herken die steken ook hoor. Met acht weken had ik er ook last van en dit neemt wel af hoor. Er groeit iets in jou buik en dat heeft ruimte nodig.

4. bmk

bmk Lid

7 okt 2007
    45
    0
    0
    Hallo,

Ik herken dat gevoel ook. Ik had het zelfs vanaf het begin: pijn in mijn onderrug en steken in mijn buik. Ook een soort spierpijn als je je in bed uitrekt of draait, alsof je dan je buikspieren verrekt.

De vk gaf aan dat dat er bij hoort en dat dat bij een 2e heel herkenbaar is dat dat zo vroeg al gebeurt. Dan zitten de banden wat losser en rekt het dus ook eerder op en mee.

Succes ermee!

5. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    ik herken het ook
    heeft met de groei te maken hea

6. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Ja hier ook wat steekjs vooral bij de lies zo rechts...ook lucht in de darmen inderdaad, dat las ik ook bij iemand hier, dat drukt ook?
    Morgen de eerste echo...spannend!!!!

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ohh wat herkenbaar! En ik ben pas 6+2 weken zwanger.. Dit is mijn 2e zwangerschap, dus misschien rekt dat allemaal wat sneller op.. Ben benieuwd of ik het morgen ook heb, of dat het gewoon toeval is?!

Deel Deze Pagina