wie zou mijn willen helpen door naar mjn telefoon te bellen. b hem kwijt en kan dus niet even bellen en heb maar 1 telefoon in huis. stom misschien maar heb hem echt nodig. als je wilt helpen stuur ik ff me tel via pb gr sandra
Hahaha geen dank, ik ben mijn telefoon ook weleens kwijt, waardoor iemand mij moet bellen om te helpen zoeken
hoor niks denk dat ik hem echt kwijt ben. nog iemand is nu aan het bellen. heb heel me huis rondgerend al het geluid uitgezet maar niks gaat hij wel over? anders staat hij uit
iemand stuurt nu een smsnaar me vriend of hij hem heeft gezien zo nee at moet ik dan doen. b lokkeren
als je hem niet meer kan vinden en je denkt dat je hem kwijt bent en je vriend heeft hem ook niet gezien gelijk laten blokkeren hoor.. succes hoor meis..
ga hier zo maar even opruimen. heb alle speelgoed bakken leeg gegooit en alle kasten geplunderd, onder de bank, tussen de bank zelfsop plaats, broek en jaszakken, tassen leeg, echt alles
Ben je al de deur uitgeweest? Mischien dat je je herinnert dat je hem gisteravond nog had, dan moet hij wel ergens in huis liggen. Mijn pleegje heeft mijn telefoon weleens achter het bed neergelegd, mischien daar eens kijken? achter de bank,onder de bank,in een schoen,ik zit even te denken wat mijn pleegje ermee zou kunnen doen
ik heb mijn dochter al 100x gevragen of ze mama der telefoon heeft gehad. zegt ze vrolijk ja. ik blij en loop met der mee pakt ze de speelgoed tel van nando haha. ja dat is ook een telefoon. gisteren heb ik bij mijn oppas buiten nog staan bellen omdat ze nog niet thuis was. daarna heb ik thuis nog een gemiste oproep gemist en kan me herinneren dat ik hem in me broekzak heb gestopt wat ik normaal nooit doe. misschien juist omdat ik dat nooit doe is hij er uitgevallen. weet ook niet meer of ik hem zelf nog uit me zak heb gehaald. mijn geheugen is zeer slecht dus daar heb ik niet zo veel aan gisteren avond zijn we nog boodschappen weeste doen en dus weggeweest.
Mischien eens kijken in de WC en badkamer, dat zijn ruimtes dat je je broek omlaag/uit doet, en mischien kan je tel daar zijn gevallen? Hahaha mooi verhaal van je dochter, dat is idd ook een telefoon. Oew dus je bent nog wel weggeweest...ik blijf voor je hopen dat je hem zo vind en dan denkt "ow jaaa hij lag gewoon hier!"