boterham met kaas en sla! Hoezo zwanger! . Heb me net een boterham gemaakt, maar denk dat ik er nog eentje pak want is wel heel erg lekker. Alleen moet ik wel voldoende sla overhouden voor vanavond voor de maaltijdsalade die ik wil gaan maken . Hebben jullie ook zo van die verslavingen die ineens op komen zetten?
ja , alleen ik ben (nog) niet zwanger! maar idd , ben momenteel weer helemaal gek op chocola! haha eet maar lekker die boterhammen met kaas en sla (is idd erg lekker!!) en anders haal je gewoon nog wat sla op toch!?
op het moment naturel chips! Ben normaal meer van de paprika en cheese-union, maar nu? Naturel!! Jammie!
dat vind ik ook! Vind naturel ook het lekkerst, maar ik eet heel erg weinig chips, als ik chips eet dan is het even snaaien en dan weer klaar, dan wordt ik misselijk. Ik ga nog een boterham met kaas en sla maken
Verstandig eten hoor Daantje en nog mega lekker ook! Mijn verslavind is Optimel hahaha moet elke dag minimaal een pak op hebben daarvan. Vooral de limoen *kwijl*
ja toen ik zwanger was: Spa rood! werd er helemaal wild van hahaha dronk het ook echt de hele dag door en nu walg ik ervan
Idd naturel chippies zijn de lekkerste, mmmmm en dan dippen in de cocktailsaus van Calve ,jammiieeee, erg fout maar superlekker!! En Coolbest de tropical versie, om van te smullen , zeker een liter per dag doorheen, hahaha
Ice Tea! En vleeswaren op mijn brood. Ham, kipfilet, cervelaat....het maakt niet uit. Ik vind het reuze lekker. Terwijl ik dit normaal echt niet hoefde.
Toen ik zwanger was van zowel Do als Dean, vond ik werkelijk alles lekker en nog erger, ik at ook alles op! Ik at volgens mij de hele dag door...Er zat geen stop op. Trouwens ook koffie vond ik heerlijk. En uiteraard héééél veel aangekomen, maar.... inmiddels ook 18 kilo eraf, dus we gaan de goede kant op.
Toen ik zwanger was wilde ik elke dag wel iets met gehakt eten. Dat vind ik normaal ook wel lekker, maar toen kon ik er makkelijk een kwartier over fantaseren Vandaag hoef ik even niks, want ik ben ziek...
Die is echt niet aan te slepen hier, als hij niet in de koelkast staat wordt ik chagerijnig De hele zoete drankjes laat ik aan manlief over haha vond ik voor mn zwangerschap al niet lekker en nu ook niet.
vond op zijn tijd een haring altijd wel erg lekker.. nu kan ik ze wel de heledag door eten die smaak is echt verukkelijk hahah...