hans anders

Discussion in 'De lounge' started by toekomstigemam, Apr 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,792
    0
    0
    overijssel
    Gisteren heb ik online een afspraak proberen te maken maar dat ging niet helemaal goed denk ik want ik heb geen bevestigingmail gehad. Nu wilde ik bellen maar dat 0800 nimmer is alleen doordeweeks open dus ik dacht bel ik de vestiging om te vrahen of die afspraak erin staat of niet en nu kan il alleen het 0800 nimmer vinden ook bij de vestiging. De vestiging moet toch ool een telefoon nummer hebbem?

2. Koon

Koon Niet meer actief

Bij grote ketens is dat niet altijd zo. Dus kan best zijn dat er alleen een algemeen nummer is.

3. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,792
    0
    0
    overijssel
    Lekker dan en hoe weet ik dan of mijn afspraak ingepland staat want als ik mijn wachtwoord aanvraag staat er dat ik een mail mey ww krijg maar krijg niks

4. Wam

Wam Actief lid

Dec 28, 2012
    259
    0
    0
    NULL
    NULL
    Via Google even zoeken naar de vestiging. Hans anders 'plaats' telefoonnummer. Ze hebben vaak wel een gewoon nummer maar staat dan niet op de site. Via andere sites kun je het vaak wel terugvinden. Hier ook eens gehad met de kruidvat...

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    Bij het maken van een afspraak gaat het dus al mis...Hans anders is zo slecht

6. Eki

Eki Fanatiek lid

Jan 20, 2012
    2,127
    1
    36
    Ik heb regelmatig contact gehad met mijn huidige HA en met mijn vorige, beide via hun eigen nummer. Zou idd ff googelen.

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    nou, ik kom er anders al jaren zonder problemen hoor, dus dat is ook wat overdreven

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    Niets overdreven.. Zie lieten mij met ontstoken ogen rondlopen, een leek kon zelfs zien dat het ontstoken was ;) en dat is maar 1 dingetje van alles.. Nee ik kom er nooit weer, betaal liever wat meer, mijn ogen zijn me veel waard

9. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63

hmz.. leuke conclusie trek jij. ik word er anders 10 x beter geholpen dan bij verschillende andere grote ketens.

10. Twingia

Twingia Fanatiek lid

Dec 7, 2013
    1,151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Hans anders verschilt heel erg per vestiging.
    Hier in de stad hebben we er 2.
    De ene in een buitenwijk is echt goed. Die in de binnenstad moet je niet heen gaan.

11. singa

singa Niet meer actief

Klopt die ervaring heb ik ook. De ene opticien is nu eenmaal beter dan de andere.

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    Dan zal dat het zijn.. Voor mij iig nooit weer!

13. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

Mar 17, 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou eigenlijk naar meer ketens gaan om te laten meten, ik zat altijd bij pearl maar hans anders had op het moment dat ik een bril zocht een leuke actie lopen.

Ik heb daar een bril aan laten meten en ze zeiden dat mijn ogen -2.50 waren, gelukkig kon ik daar geen leuke monturen vinden en ben ik terug gegaan naar pearl daar mijn ogen ook weer op laten meten en zat ik op -1.50 nog al een verschil!

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    ja het kan ook verschil uitmaken of je sochtends gaat of smiddags, dus dat is niet zo raar

15. Mnon

Mnon Niet meer actief

De Hans anders hier is ook waardeloos! Ze zeggen 100% tevredenheidsgarantie, maar als je aangeeft dat je niet tevreden bent doen ze er niks aan!!

Share This Page