en hoe was jullie optocht voor Palmpasen? Hier vonden de kleintjes het superleuk, de jongste van 2 in de buggy met de palmpasenstok tussen zijn knuistjes en mijn middelste van 4. wij lopen de route naar de kinderboerderij, dus hebben ze nog lekker kunnen spelen en knutselen etc, ze vonden het superleuk en dochter is op de bank in slaap gevallen
mamabri Super hé, dat ze het zo leuk vinden? Hier ook succesvol! In optocht de kerk in, en na de viering weer uit in optocht, daarna naar bejaardenhuis waar de ouderen al klaar zaten met hun Palmpasen lied, een ei is geen ei (serieus, haha!) En alle stokken uitgedeeld. Kinderen blij, ouderen blij en ook die kleine smurf van mij (16 mnd) onder de indruk en vrolijk. Volgend jaar weer!
ja, dat is ook geweldig! Hier in de auto al aan het zingen, maar bij de optocht liep een harmony mee, dus dat ging van kaboem, kaboem niks geen ei is geen ei hahaha ( en we hadden er juist op geoefend) Stokken liggen nu nog half geplunderd in de auto, want hier worden ze niet uitgedeeld. Foto's gemaakt met de telefoon en die naar mijn moeder gestuurd zodat zij 300 km verderop ook mee kon genieten van haar kleinkinderen.
Leuk dat het zo'n succes was! Hier in het dorp wordt het inmiddels niet meer gedaan wat ik eigenlijk wel jammer vind,had het graag met mijn eigen kinderen ook gedaan..juist omdat ik er zulke goede herinneringen aan heb!
Echt? Oh dat is echt jammer zeg! Kinderen vinden het nl echt zo leuk (die van mij in elk geval wel) Jammer van zo'n prachtige traditie
Hier is het ook op sterven na dood. Waren minder kinderen dan vorig jaar, maar gewoon laten doorgaan, met veel enthousiasme, en volgens mij zijn er een hoop kinderen die ook wel hadden gewild. Volgend jaar op tijd lobbyen dus maar.