In de folder staat dat het geldt voor midi, maxi, maxi+ en junior premium luiers . Dus denk helaas niet voor maatje 2 want daar staat volgens mij nog newborn op.
okee super morgen ga ik even inslaan altijd gelijk voor ong 100 euro ben heel erg hou van dat hamsteren scheelt zoveel en gelijk voor de kleine alvast inslaan
Het zijn volgens mij niet hele grote pakken hoor, ligt eraan welke maat je heb. Zie dat jouw kleine bijna 2 is en ik zag in folder dat er met maat 4+ 40 stuks in zitten. En even over de kleine, de aanbieding geldt pas bij maat 3 dat is vanaf 5 kg. Maar als je net als mij een 9-ponder krijg, past het gauw hoor.
Zijn jullie tevreden over de huggies? Ik hoor wel eens wat klachten over dit merk, dat ze doorlekken enzo. Groetjes v Treintje
Mijn jongstje dochter was een 9 ponder dus ga ervan uit deze ook ongeveer en koop dus inderdaad niet teveel kleine luiers maar vast de grotere ze vergaan toch niet. En inderdaad maat 4+ a maat 4 heeft me kleine. Maar het zijn dan dus toch de normale pakken die ze in de winkel voor ong 10 euro verkopen of ben ik even helemaal de weg kwijt
ik denk dat het heel verschillend is. Ik zweer bij de huggies en vind dat de pampers erg doorlekken. Als mijn dochter in de pampers geplast had vond ik het naar poep ruiken. Maar vaak is het de pasvorm die niet bij je kindje past. Ik kan niet zonder de huggies in ieder geval
haha nou me vriend die heeft vanmorgen vroeg even met de auto gereden hebben een station de kofferbak ligt helemaal vol. Scheelt het zat nog in dozen dus alles zit in dozen en gaan lekker in me inbouwkast waar me voorraadjes altijd staan leuk om te zien op het bonnente korting: 99,90 toch mooi meegenomen hihi
JA, maar ze bijna niet meer te krijgen, heb nu een bonnetje voor 4 pakken, maar die kan ik pas over 2 weken ophalen, eerder hebben ze ze niet.