Hé Dames! Even een "aparte" vraag! Aangezien mijn man de afgelopen 3 maanden met 3 verschillende pakken voeding is thuisgekomen zonder bon! hebben we drie pakken te staan die we niet gebruiken.... Tsja jullie weten hoe mannen zijn hihi! En om ze nou te verkopen op internet.. da's ook zo.. je betaald meer aan verzendkosten dan dat je er wat mee terug krijgt. Dus ik dacht zo.. als hier nou dames zijn die één van deze merken vaak koopt en een kassabonnetje naar me wil opsturen kan ik ze weer terug brengen en omruilen voor onze eigen voeding! Dat zou helemaal geweldig zijn. Natuurlijk krijg je de verzendk. vergoed! Het gaat dus om Nutrilon Omneo (eerste 6 maanden), Nutrilon Forte ( eerste 6 maanden) en Friso Comfort 2 (van 6-12 maanden) Alvast reuze bedankt!
zuigelingenvoeding (o-6 mnd) ,mag wettelijk niet retour genomen worden. Je moet het treffen dat een drogist het terug wilt nemen.
Kheb trouwens geen bonnen voor je... heb nutrilon op de jonge gezinnen beurs gehaald van t weekend....
Hier nemen ze het bij kruidvat niet retour en bij Albert heijn ook niet. Nou wel fijn als jullie het wel terug konden brengen toch.... Proberen kan idd nooit geen kwaad
He Dames, allemaal bedankt voor de reacties! Ik heb Batje bereid gevonden voor de OMNEO! Dus nu de andere twee nog hihihi!Dan zullen we kijken of ze het hier ook terug willen nemen! Alvast bedankt! Groetjes!