Ik heb 2 pampers kortingsbonnen, die ik graag zou willen ruilen voor een vol etos babyzegels spaarboekje. Mn dochter kan namelijk niet zo goed tegen pampers ( Ze kreeg er een enorme schimmel van ) en ik vind pampers zelf ook niet fijn. Het betreft; Bij aankoop van 3 pakken pampers ( maat 2 - 6 ) 10 euro korting direct aan de kassa. * Alleen geldig bij Etos * Geldig tm 30 juni 2011 * Lever de kortingsbon in voor 10 euro korting * Niet geldig icm andere aanbiedingen * Alleen geldig bij aankoop van 3 pakken pampers Bij aankoop van 2 pakken pampers billendoekjes 2+1, 5 euro korting direct aan de kassa. * Alleen geldig bij Etos * Geldig tm 30 juni 2011 * Lever de kortingsbon in voor 5 euro korting * Niet geldig icm andere aanbiedingen * Alleen geldig bij aankoop van 2 pakken pampers billendoekjes 2+1 Wie kan ik hier gelukkig mee maken? Ik zou het zonde vinden om ze weg te gooien.
Dat vind ik wat te weinig dit is nl 15 euro korting en van een etos boekje heb je ca 5 a 6 euro korting dus ik vind een vol boekje een eerlijke ruil.