Ik heb hier nog een heleboel kortingsbonnen voor dagjes uit en pretparken. Kijk eens bij mijn advertentie Marktplaats.nl > Een heleboel korting op pretparken en dagjes weg!!! - Tickets en Kaartjes - Kortingen en Cadeaubonnen Misschien zit er wat voor je tussen.
Hoi heb je de kaartjes van Plopsa coo uit de kruidvat folder? Deze was ik laatst in een door mij geplaatst topic aan het zoeken? Zou je ze tegen verzendkosten willen opsturen? Gr
Hai, hai, Nee deze zijn, volgens mij, van de Veronica Gids, maar het zou ook de ANWB kunnen zijn. Weet het even niet meer. Ik hoor wel of je in 1 van deze geïnteresseerd bent. Groetjes Petra
De volgende kortingsbonnen heb ik nog: - Duinrell, 3,50 euro per persoon voor maximaal 4 personen; - Tikibad, 3,50 euro per persoon voor maximaal 4 personen (zomeravond, vanaf sluitingstijd); - Ontdek de Havens van Rotterdam!! Een tweetal aanbiedingen: * 20% korting op de zomeravond tour (iedere zaterdag van 9 juli t/m 20 augustus); * een combinatie van de havenrondvaart (75 minuten) met de Uitzwaaien en zwaaien tour op de Rotterdam voor 20 euro (kinderen 4 t/m 11 jaar 12 euro) inclusief pendeldienstticket naar de Rotterdam; - Hellendoorn, voor 4 personen t/m 31 oktober recht op 50% korting op de toegangsprijs en een smulpakket. Per persoon betaal je dan 15,95 euro!! - Hellendoorn, 4 euro korting voor maximaal 4 personen; - Hellendoorn, 5 euro korting voor maximaal 6 personen; - Dolfinarium, 4 euro korting voor maximaal 5 personen; - Dolfinarium, 4,50 euro korting voor maximaal 5 personen; - 2e kaartje GRATIS voor Ouwenhands Dierenpark Rhenen; - Bobbejaanland, 6 euro korting voor maximaal 5 personen; - 50% korting op Madame Tussauds voor maximaal 2 personen; - The Amsterdam Dungeon, 50% voor maximaal 4 personen; - Wellnessresort "de Zwaluwhoeve" 2e persoon gratis;
De bonnen mogen GRATIS weg, maar mocht je dubbelen dierenplaatjes van de AH hebben hou ik mij graag aanbevolen!!!
Je hebt zeker niet heel toevallig een kortingsbon voor drievliet? Die C1000 bonnen kun je er volgens mij ook voor gebruiken, maar heb je denk ik niet mee? Groetjes Priscilla.
@prissie, Drievliet heb ik niet, maar even een tip!!! Als je twee pakken Friesche Vlag koopt en daar de streepjescodes en de spaarkaart van uitknipt heb je recht op gratis toegang voor de 2e persoon. Ik ga aanstaande vrijdag met die kaartjes!!! Good luck
3,50 korting op Het Land van Jan Klaassen *Katrijn arrangement* Speciaal voor onze Nieuwsbriefleden bieden wij een leuke korting aan. Het is feest in Het Land van Jan Klaassen, want de grote zomervakantie is in volle gang. De weerboer verwacht prachtig weer in augustus, dus kom op bezoek. Vermaak je de hele dag in de buitenspeeltuin, de waterspeeltuin of in de binnenspeeltuin. Iedere dag is er om 12.00, 14.00 en 15.30 uur een poppenkastvoorstelling. Ga naar de volgende link en print de kortingsbon uit. JanKlaassen Deze is speciaal voor onze nieuwsbriefleden en geldig t/m het einde van de vakantie. Tot snel! Gruuskes, Jan Klaassen
Ow wat een goeie tip zeg! Dank je wel. Gebruik wel nooit friesche vlag, maar daar wil ik wel 2 pakken voor kopen.