Heb een hele stapel lekker in het leven bonnen liggen, pb maar welke je wil dan kijk ik of het er tussen zit hele stapel over typen is een beetje te veel werk haha
hier ook nog een vol boekje lekker in het leven bonnen met 1 pamperbon ruilen tegen etoszegels. pb me maar bij interesse
Ik heb ook nog een boekje liggen. Heb alleen de pamperbon eruit gehaald maar verder gebruik ik ze niet. Is natuurlijk zonde als een ander ze wel kan gebruiken. Laat het maar weten als je intresse hebt. Liefs Boncuk
Da's jammer he? Ik heb ze jaren lang gekregen, maar opeens niet meer. Je kan(of kon?) je aanmelden via lekker in het leven en dan word je misschien 'uitgekozen' en ontvang je de bonnen. Heb het al weer 2 keer geprobeerd, maar helaas Via via heb ik nog wel 1 pamperbon gekregen, stuur maar pb'tje bij interesse
Ik heb me nu ingeschreven bij lekker in het leven, moet ik daarna nog iets doen om in aaanmerking voor de bonnen? Van pamper heb ik geen bon nodig, gebruik kruitvat merk
Goed, ik denk dat je nu even af moet wachten of je de boekjes krijgt. Tevens hoop ik dat je niet je (echte) tel nummer hebt gegeven, want volgens mij kun je wel benaderd worden voor verzekeringen en andere verkopers....
Geen tel nr ingevoerd die truck ken ik al. Als ik persee een nummer in moet voeren doe ik altijd 0600000000 vaak werkt t dan wel en dan weet ik zeker dat een onbekende geen last zal hebben van mijn aanmelding bij site's