Klik hier: 50% en meer korting bij restaurants, fitness, sport, evenementen en nog veel meer - www.mycitydeal.nl Ik heb er al 1 besteld! Scheelt mij teveel! Opletten: de actie is nog 70 uur én je mag maar 1 bioscoopbon bestellen!
Heeft iemand al uitgeprobeerd of je meerdere kaarten op andere namen maar op hetzelfde adres kunt bestellen???
ik heb 2 kaartjes besteld op hetzelfde adres ... heb mezelf lid gemaakt en daarna mijn man. Daar heb ik ook nog eens 6 euro voor gekregen. Bij allebei staat dat de deal is goed gekeurd.
inmiddels weer uitverkocht Nee nog niets ontvangen. Als ik bij mijn account kijk dan zou ik de voucher via de mail hebben moeten ontvangen (Niet dus) maar bij de boeking stond dat het met de post zou komen. Ik wacht wel af.
nee ook nog niks ontvangen en er staat bij mijn account inderdaad dat die per mail verstuurd is, morgen maar even mailen met hun
huh gaat het op plaats dan? 'Zo'n bioscoopbon is toch in alle bioscopen geldig? Het heet toch ook nationale bisocoopbon
Ik heb er ook eentje besteld en heb mijn broer nog eentje laten bestellen (ander adres dus) dan weet ik zeker dat ik er 2 heb straks Even erna waren ze uitverkocht dus ik was net op tijd!! Ben benieuwd wanneer ik ze krijg! Bij mij stond ook dat ze binnen 15 werkdagen per post bezorgd worden!