Hallo, wie heeft er tijdschriften over de zwangerschaps, bevalling staan en doet er niks mee, ik wil ze graag van je overnemen, het liefst gratis maar tegen een kleine prijsje is ook goed. MVG
ik heb nog een stapeltje, had er meer maar waar die zijn gebleven?? heb er nu een stuk of 10. iemand omgeving assen mag ze zo ophalen, opsturen zal duur worden
hey, misschien dat u een pakket kunt samen stellen tot 10 kilo, dan is verzenden 6,75 ik hoor graag van je
Hoi, ik heb ook nog een hele stapel tijdschriften liggen. Ik heb ze eigenlijk aan mijn zus belooft, maar die is nog steeds niet zwanger helaas. Misschien wil je ze ruilen tegen een tijdschriftenbon? Dan kan ik die aan haar geven. Ophalen in Eindhoven.
Wil je ze nog hebben?? Kheb hier stapels leggen!! Ik wil ze wel naar je opsturen.. Voor 6.75 dan waarschijnlijk..
Ik woon in Helvoirt, maar werk in Tilburg (Elisabeth ziekenhuis). Als ik de stapel oudere tijdschriften (van m'n vorige zwangerschap) opduikel mag je die wel van me hebben. Je zou ze dan op m'n werk kunnen komen ophalen als dat handig is... PM me maar even als je interesse hebt.