Waar vind ik nu de juiste chinese geslachtshoroscoop?? Voorheen stond er 1tje op zwangerschapspagina.nl maar deze kan ik nu nergens meer vinden. Ik heb ook al gegoogled maar kom er verschillende tegen die allemaal wat anders laten zien. Welke is nu de juiste?? Groetjes Kim
Geen één van allen want ze kloppen bijna nooit en als het al klopt dan is het volgens mij ook gewoon geluk Bij ons zou het een meisje zijn maar het is toch echt een jongen hoor Liefs Nelleke
hij stond bij .....calculator geloof ik ff checken ja daar staat de link in de tekst succes http://www.zwangerschapspagina.nl/geslacht.php
@Mecha...ja super. Deze zocht ik...bedankt. @Nelleke,bij mij klopte hij wel en bij iedereen in mijn omgeving ook. Het is puur toeval hoor en ben zelf niet bijgelovig maar toch willen we het proberen!!
deze klopte bij onze eerste wel maar bij deze klopt ie toch echt niet ne moeten we die andere hebben haahaha.
Ik heb het altijd verkeerd gedaan zie ik nu. Je moet de leeftijd moeder en maand van conceptie (is bevruchting??) zoeken. Ik deed de maand dat ik uitgerekend was (hoezo blond). ff zoeken: 26 en september.... M meisje: Zie banner!!!
Bij mij klopt hij niet als ik aan houd hoe oud ik was in de maand dat ik zwanger werd. Hij klopt wel als ik mijn leeftijd van nu aanhoud. Dus welke gaat het worden hahahaha
Bij mij klopte hij niet, een meissie, terwijl de horoscoop zegt een J. Hoe kan dit überhaupt kloppen? De man bepaalt het geslacht, niet de vrouw. Wil niet zeggen dat ik dit soort dingen niet leuk vind, ik heb ook even met mijn vriend "gependeld" en dat klopte wel haha. Ook een leuke: laat de aanstaande vader een vork en een lepel op de grond met daarop elk een kussen. (vrouw mag niet kijken natuurlijk!!) Laat de moeder nu zelf een kussen uitkiezen en laat haar daarop gaan zitten. Kiest ze het kussen waar de vork onder ligt dan wordt het een meisje, kiest ze die met de lepel dan wordt het een jongen. Klopte bij mij ook, ik koos de vork.
Haha,daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik ben nu nog niet zwanger hoor...pff moet er nog ff niet aan denken (ben 9 maanden geleden bevallen en afgelopen woensdag onder alg. narcose geopereerd omdat de knip niet goed hersteld was ) maar als we dalijk voor een 2e willen gaan, willen we toch proberen de chinese calender een beetje aan te houden voor een meisje. De 1ste is nl. een jongen en zou leuk zijn als de 2e een meisje is maar dan nog is het afwachten.
Ik ben ook erg benieuwd! Volgens de kalender is 't een meisje, terwijl ik er van overtuigd ben dat het een jongentje is. In februari zal ik 't weten....
Spannend..dus jullie weten ook niet wat het wordt? Hoor je niet zo vaak meer tegenwoordig. Wij wisten ook niet wat het werd omdat mijn vriend het niet wilde weten dus had me er maar bij neergelegd. Ik had ook heel sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn tot de laatste paar weken voor de bevalling...toen dacht ik dat het een jongen zou worden en net zo was het. Als we voor een 2e gaan, krijg ik mijn zin en weten we het wel van te voren
Gelukkig zijn mijn man en ik het daar helemaal over eens. Ik ben allang blij dat ik eindelijk zwanger ben na 1,5 jaar! Ik vind het geen meerwaarde hebben om het voor de geboorte al te weten. Tegenwoordig kan er al zo veel: geslachtsbepaling, 3d echo, 4d echo... Je kan dan gewoon al zien hoe de baby eruit ziet! Nou, ik vind de verrassing des te groter als je dat allemaal nog niet weet.
Jeetje meid, na 1,5 jaar...pfff wat een onzekerheid hebben jullie dan achter de rug. Super dat je eindelijk na zo'n lange tijd zwanger bent...onwijs gefeliciteerd.