Mijn zus was er met openingstijd en heeft de laatste 6 pakken maat 5 en 6 pakken maat 6 babydry voor mij gekocht.
Hier was ook al veel op, in de aanbiedingsbak alleen nog actifit mt 3+ en groter en babydry mt 4+ en groter. Maar gelukkig hadden ze in het normale schap nog een aantal babydry maat 2. Was er ook pas om 12:30, ben blij dat ik even in het gewone schap ben gaan kijken.
Ik kon vanmiddag pas weg, dus dacht ga na de c1000 waar ik eigenlijk nooit misgrijp (op het dorp altijd mis en nu ook nog eens markt) maar helaas op.. Ik naar ander dorp, alles op.. Toch maar naar het dorp, en ja hoor volle schappen Hadden ze net weer aangevuld hahaha.. Mocht wel maar 4 pakken, maar ach ga van de week gewoon weer, want er blijft elke keer weer komen zeiden ze
Ja idd.. En ik denk ook echt dat de c1000 best wel slim is geweest om wat groter in te kopen.. Actie loopt toch gewoon tot woensdag
Waarom mocht je maar 4 pakken? In de folder staat dat je 4 van dezelfde aanbieding mag. Dat zijn dus 8 pakken.
Hing een brief bij! En natuurlijk ik kan op mijn strepen gaan staan, maar ga gewoon van de week nog een keertje, dan heeft een ander ook vandaag of morgen nog luiers
Er lagen hier vandaag maar 2 pakken maat 6, heb die meegenomen , thuis aangekomen zie ik dat er erg weinig in een pak zit bah, denk niet dat ik meer ga halen hoor. De vorige halve pak van wehkamp zit wel ong. 10 meer in!!