Vanaf volgende week, als ik het goed zie: nieuwe mini's bij de AH! Keukenmini's | Facebook Vraag me af of dat keukentje etc ook te koop is, staat nog niets over op de site jammer genoeg....Als het leuk is zorg ik dat ik maandag om 8.00 uur bij de AH sta vorige keer was alles meteen weg.
Gevonden: Albert Heijn inspireert kinderen om zelf te koken - Albert Heijn Flickr: AH Beeldmateriaal's Photostream
Ik zag het ook! Ze zijn weer leuk! Toch maar weer kijken of we het een en ander bij elkaar kunnen sparen. Ik neem aan dat alle extra artikelen vanaf maandag in de winkel zullen staan, als er tenminste nog iets is....
Ja ik ga maandagochtend proberen het keukentje te krijgen, vind hem echt heel leuk en de oudste zeker weten nog veel leuker. Er zijn ook mixers enzo en een boodschappenmandje volgens mij, echt superleuk allemaal weer.
als ik het goed zie.. dit keer ook stuk minder kartonnen dingetjes die toch allemaal stuk gingen en meer van die plastic zooi!
Leuk, leuk, leuk! Ik kom alleen nooit bij de AH! Maar maandag gaat mn verlof in én is de kleine man bij de oppas. Misschien toch maar eens boodschappen daar gaan doen. Ik ben benieuwd naar de prijzen van het keukentje en andere spullen, iemand die dat al heeft weten te achterhalen?
Keukentje is 15 euro of 10 euro met 500 air miles, dat las ik van de reclame af. Andere spullen weet ik niet, staat morgen als het goed is wel in de bonus folder.
ze hebben hier in de AH de keukentjes staan in de bonus voor 3.50. Staan er stuk of 15 (Arnhem). Mocht er iemand in de buurt interesse hebben dan moet je naar de AH in Arnhem (PB maar voor adres)
ah.nl/keukentje In de folder staan nog een pannenset en een schort en muts, maar op de site staat dat er ook nog een kookwekker is, magnetron en een mixer (die vind ik heel leuk) zijn.
Net de folder van AH binnen gekregen: - AH keukentje 14,99 of 9,99 + 500 airmiles - 4-delige pannenset 4,99 - Koks-outfit 5,99 Extra mini bij: - 2x conimex - AH verse pizza - Hertog ijs - Dove, 2+1 gratis Bestel je bij albert.nl dan krijg je het exclusieve AH miniboodschappenkratje cadeau
Haha indd... Vind dat keukentje echt leuk! Maandag even kijken, vond dat winkeltje zon lomp groot ding :>
Super leuk, wij gaan ook weer sparen! Dochterlief is helemaal weg van haar keukentje dus dat komt wel in orde
Ik heb het keukentje gekocht en de mixer. Heel stevig is het niet, maar goed, beetje extra lijm ertussen en hopen dat ie het een beetje volhoudt. Mini's waren er hier nog niet dus die houd ik nog tegoed.
net geweest, was nog niet binnen, in de loop van de dag of morgen.. zucht. ben ik een keer op tijd, is het er niet
Hier alles in de winkel, alles gekocht behalve de keuken want hier staat het IKEA keukentje al. Mensen stonden ook alleen maar met keukenspul in de rij. O en voor wie wil ruilen; 3 kippoten 2 citroenen 4 champignons 3 pepers 5 deegrollen 1 druiven dubbel