Toen ik amper geld meer over had, niet genoeg om pampers te kopen, ben ik uit nood een keer AH luiers gaan halen.. En dat doe ik nu nog steeds! Ik vind ze prima, ik verbruik véél minder luiers dan toen ik nog Pampers had! Nu verschilt dit wel per kind, maar ik zeg; ga uitproberen welke luier het best bij jouw kindje past, en laat Pampers lekker zitten! Ik riep 'vroeger' ook heel hard dat alleen Pampers werkte, maar heb m'n ideale luier dus ergens anders gevonden!
eerst altijd de echte pampers, maar sinds 2 maanden de kruidvat luiers, en ik wil nooit meer anders! ze zijn echt zoveel beter! mijn zoontje was altijd doorgelekt 's morgenvroeg met de pampers, en nu met de kruidvat niet meer
hier ook meestal kruitvat, vanwege de prijs, maar nu met die bonnen weer eens active fit halen die vind ik ook altijd heel fijn!
Sja, pampers voelen snel vol aan, maar vind andere (huis)merken gewoon niet zo prettig. KV vind ik zo stug voelen en mijn dochtertje krijgt er rode billen van Blijf wel bij Pampers, die paar euro extra heb ik er wel voor over! Leuk is het niet.... vind het wel een fikse verhoging, zeg..