Niemand die dit weet? Ellen291982: Je kunt je bij etos aanmelden voor een nieuwsbrief op baby-gebied. Krijg je vaak vrijdags of zaterdags de aanbiedingen voor de nieuwe week via de mail.
oke thanks weet ik dat ook weer. Ben trouwens blij dat het nu al is. Pas in een ander topic had een meisje die bij de Etos werkt het erover dat ze het weer verwachtte als de zomer net voorbij zou zijn. Word weer inkopen
misschien ben ik dom hoor maar 3=2 is toch hetzelfde als de lekker in het leven bonnen van 2+1 bij de etos 3 voor 20 euro en lekker in het leven ook 3 voor 20 euro, dan krijg je toch niet meer korting als je die bon erbij inlevert?
http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/150578-waar-pampers-aanbieding-33.html Er is al een speciaal topic voor de aanbiedingen van Pampers
Goede middag, Hier klein dilema, Ik vraag me af hoe en welke maat jullie hebben? Ik gebruik altijd Pampers. Nu is er bij Etos een mooie reclame 2+1 gratis.(zoals jullie al weten) Welke maat moet ik gaan pakken? Ik gebruik nu nummertje 3 van Baby dry. Ik heb deze week een proefpakketje gehad van nummertje 3 Active fit. Vond die ook heel lekker zitten bij haar. Nu zit ik op de site te kijken naar welke nummers enz. Nu het volgende: Pampers Active Fit Maten 3 (4 - 9 kg) 4 (7 - 18 kg) 4+ (9 - 20 kg) 5 (11 - 25 kg) En je hebt Pampers Baby-Dry Maten 2 (3 - 6 kg) 3 (4 - 9 kg) 4 (7 - 18 kg) 4+ (9 - 20 kg) 5 (11 - 25 kg) 5+ (13 - 27 kg) 6 (16+ kg) Ons meisje is nu 7235 gr. aan gewicht. Geboorte gewicht was 3960 gr. dus ja als ik zo kijk groeit ze in 6 maanden ongeveer 3 kilo. Waarom laten ze de gewichten zoveel over elkaar heen lappen vraag ik me dan weer af, vind ik dan weer zo moeilijk. Zal ik nu maatje 3 of maatje 4 in gaan slaan? En welke Baby dry of Active fit? En je kan niet even enkele Pampers uitproberen (proefpakettje) Hoe doen jullie dan en welke maat hebben jullie nu? Vind de keuze zo moeilijk. Heb trouwens nu nog 1 pak Pampers liggen van Babydry nummertje 3. Heb ongeveer uitgerekend dat ik met 3 pakken zo`n 28 dagen met Baby dry doe en met Active fit zal dat 25 dagen zijn. Nou ja het is een heel verhaal, snappen jullie mijn vraag nog?
ik heb baby dry en ik ga gewoon net zo lang door tot aan de maximum kilo's zeg maar, maar als ik zie dat ze er minder lang mee kan doen op een gegeven moment, (hoe dichter ze bij de maximum kilo's komt, hoe sneller die verzadigd is) dan ga ik over naar de volgende maat. ze is nu iets meer als 8 kilo dus ik gebruik nummer 3
en active fit is meer geschikt voor erg bewegelijke kindjes. of als ze gaan kruipen of lopen geloof ik. ik zou als ik jou was maatje 3 nemen want voordat je kindje aan die 9 kilo zit duurt nog wel ff. en als je meer in wilt slaan zou je nummer 4 kunnen nemen maar ik zie nu trouwens dat de actie niet geldig is op de baby dry dit staat onder de advertentie Pampers New Baby, Active Fit en Easy Up luiers alle varianten, m.u.v. Baby Dry Bijvoorbeeld Active Fit maxi 34 stuks 3 pakken 29.97 19.78
Er is al een soortgelijk topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/150578-waar-pampers-aanbieding.html Daarom doe ik deze op slot. Lotte