voor degene die in omgeving maastricht wonen. deze week bij kruidvat alleen in grote staat 3 pakken vor19.98
Ik heb het van de week geprobeerd bij de kruidvat. Ze hadden daar 12,5% korting op 2 pakken geloof ik maar die korting die kreeg ik niet al ik de lekker leven bonnen in zou leveren. Ik hoop dat ze binnenkort ergens anders in de reclame komen dan ga ik het daar proberen
ja woon ook in maastricht ik had zelf nog 8 pakken maar oma had me nog pakken gekocht.haha. dus heb ik er 10,1 heeft ze zelfs voor als Luca komt geen idee met pampers bonnen heb ze toevallig vorige keer bij kruidvat en etos ingeleverd. 3 pakken voor 26.50 en toen krting eraf voor 15.50 maar ik heb maar 1 x die bonnen gekregen. probeer het meestal via markplaats.vorige keer heb ik ze geruild . groetjs
bij de trekpleister lukte het ook niet via de bonnen, het is dat de oudere dames meeluisterde en die riep ineens heel hard door de winkel; NEE MOGEN WE NIET MEER DAAR HEBBEN WE EEN SCHRIJVEN VAN GEHAD! ! ! de snep bemoei je met je eigen zaken hihihihihi volgende week zijn bij de supercoop 2 pakken voor 16,98 pak er gewoon 6 en lever de 2 bonnen in kijken of dat lukt :-D
vandaag bij de trekpleister lukte het helaas ook niet...ze zei zelfs, dat als ze die bonnen scannen, dat het dan echt niet lukt, dus ik vrees het ergste dames! jammer dat we niet meer de maximale korting op kunnen strijken..maar toch is die 10 euro nog mooi meegenomen natuurlijk! ben benieuwd of t iemand anders nog ergens wel lukt...
Hier bij de kruidvat: 2 grootverpakkingen pampers baby dry/active fit, 84 luiers per pak (dus 168) voor 27 euro.