Online hebben ze de actie weer maar zijn er ook mensen die stickers thuis hebben ontvangen? Ik mis de laatste tijd zoveel post dus vraag me af of ik ze wel gekregen heb. Misschien is het alleen een online actie. Wie weet hoe het zit? Groetjes Floor.
Ik heb ze ook thuis ontvangen maar bij ons stonden ze ook in de winkel. Je mag er 3 per keer gebruiken.
Is dat een nieuwe actie? Hier was net een actie en daarvan heb ik het stickervel niet gekregen... Maar kortingsstickers komen hier nooit binnen... ook niet van de ah...:x
Niet gehad, maar dat vinden ze hier bij de hema normaal en hebben standaard stickers klaar liggen om te gebruiken
Je kan ze bij de klantenservice halen. Maar wat vind ik het vervelend dat weer niet alle post bezorgd word. Van de week een belangrijke brief weer bij de buren *#! TNTpost! Maar het blijkt maar weer dat ik niet de enige ben.
ik heb ze ook niet gehad, vorige keer ook niet toen ben ik naar de winkel gegaan om ze te vragen, maar ze doen niet mee met de sticker acties. Als er mensen van buitenaf komen met stickers moeten ze die wel accepteren, ook online kun je bestellen en daar afhalen, maar dus niet zelf daar in de winkel plakken. Denk dat ze per plaats mogen kiezen zelf of ze mee willen doen of niet?! ik vind het wel jammer dat wij nooit meedoen.
Vandaag rompertjes gehaald met de stickers. Scheelt toch weer en mijn dochter had een maat groter nodig. In de winkel lagen er stapels stickers bij de kassa's en iemand liep door de winkel om ze uit te delen.