Op vrijdag en zaterdag in week 51 zijn de pampers weer 40% afgeprijsd bij de Etos. Babydry doet helaas niet mee.
Klopt! Dit kreeg ik van de week te horen van een medewerkster. Heb wel t idee dat t steeds vaker terugkomt. Echter doet de babydry nooit mee helaas...
Super! Fijn dat deze actie steeds vaker terugkomt. Ik had trouwens ook altijd babydry, maar toen eens activefit geprobeerd en gaat prima. Erg blij dus met deze acties.
Printscreen? Of is het alleen op uitnodiging? Ik ben hard toe aan meer pampers in maat 1 en wachten tot half december duurt wel érg lang, haha. Als iedereen naar de koopavond kan donderdag, zou dat zeker fijn zijn!
Heb ff goed gekeken. Het is een vipdag voor nieuwsbriefabonnees. Mss kun je je nog snel inschrijven. Je krijgt 20% op alles, ook op de lopende acties. De pampers zijn 2+1 gratis en dan dus nog 20% korting. Je moet de voucher uit de mail printen of screenshot maken. Geen idee of je m vaker kunt gebruiken anders kan ik m doorsturen.
Ik krijg de nieuwsbrief ook niet meer nu. Maar dat is denk ik toch een algemene brief? Wil je m misschien ook naar mij doorsturen Huis van Puck?
Op de facebook van Etos Bussum staat de voucher die je uit kunt printen. Nu geven zij al aan dat dat niet nodig is, omdat er in de winkel genoeg liggen die je kunt pakken en dat er op de dag zelf ook meer dan genoeg zullen liggen, maar ik heb geen idee of dat in alle filialen zo is. Ik print 'm voor de zekerheid toch maar gewoon uit
Je hebt trouwens geen voucher nodig, je krijgt gewoon op alles 20%. Ook op de aanbiedingen uit de folder.