Dit weekend zijn de pampers weer in de aanbieding bij de Etos en ik kreeg deze week ook nog kortingstickers in de bus: 25 en15% extra korting! Vrijdag dus maar snel langs de etos. Ik hoop wel dat het weer wat goed blijft want de etos zit niet om de hoek.
Hier ook geen stickers? En Etos kennende, ben ik bang dat dat niet samen mag. Maar ik ga desalniettemin vrijdag inslaan
Zijn deze met 40 procent korting voordeliger dan de etos luiers, Maat twee?? Per luier dan? Wie weet dit?
Het is blijkbaar een lokale actie van de etos. Er staat op de stickers dat ze ook gelden op afgeprijsde producten!
Ik zag bij ons in de (lokale) krant dat de pampers baby dry bij de vomar nog goedkoper zijn, 2 midpakken voor 10,-.
Ik dacht dat de Pampers net iets duurder zijn per luier vergeleken met de Etos eigen merk luiers. Ik ga in ieder geval een aantal pakken Pampers in slaan voor wanneer mijn tweede geboren wordt. Weet iemand of de Etos eigen merk luiers nu minder zijn geworden nadat ze de luiers hebben veranderd? Ik heb daar een tijdje geleden wat over gelezen namelijk.
Heb ze ingeslagen 6 pakken van 48 stuks voor 67 euro nog wat. (Maat 5) Het scheelt echt veel, nu zelfs goedkoper dan Kruitvat eigen merk.
ik had een tijd geleden een topic geopend over de nieuwe etos luiers.. maar nu heb ik steeds nieuwe pakken met oude luiers erin. Dus nu geen probleem meer. De pampers zijn in mt 1 en 2 wel goedkoper maar daarna is eigenmerk van etos als je ze 2 voor 13 euro koopt goedkoper.