Pampers 5+

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Booey, May 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ben ik nou de enige die, sinds de verpakking veranderd is en naar zeggen van Pampers de kwaliteit verbeterd is, alleen nog maar lekkende pampers heb en zeiknatte kleding?
    Je kindje zou 12 uur droog moeten zijn... nou me hoela, ik red er nog geeneens 2 uur mee.

S´nachts zou ik eigenlijk mijn zoontje wakker moeten maken voor een droge luier om zo s´ochtends een natte romper/pyama/slaapzak te voorkomen....

Ben ik de enige die het opgevallen is? Of moet ik niet zo miepen en mijn kleine geen drinken meer geven? :D

2. happymama

happymama Niet meer actief

mijn dochter was ook altijd nat !!! gebruik nu kruivad luiers ik vind ze net zo fijn en ze is nooit meer nat !!!!

3. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    hahaha wij zitten dius gelijktijdig in elkaars topic te antwoorden! hahaha!

Ik ken die luiers van kruitvat wel, vind ze altijd zo hard en stug.

Ik baal er echt van. Op een gegeven moment ben je gewoon door je voorraadje slaapzakken heen en zit alles in de4 was of aan de waslijn.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm toen bij ons de pampers continu doorlekten.. stapten we over huggies

en later.. ineens lekte huggies dagelijks.. dus toen terug naar pampers en geen vuiltje aan de lucht.
    (en geen natte slaapzakken ook meer)

blijkbaar is de pasvorm toch wel dusdanig belangrijk dat het soms een tijdje gewoon echt neit werkt.

5. susy26

susy26 Niet meer actief

hier gebruiken we nr 5, maar ook wel regelmarig dat zn pyjama, romper en slaapzak nat is. en mis krijgt tie dan wat t veel drinken.. maarja, 12 uur droog zijn, daar geloof ik ook niet in hoor haha

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik gebruik nummer 5 pampers, en etos eigen merk en kruidvat gaat ook weer goed. helaas wel steeds natte rompers pyama's enz. Tot een maandje geleden. We zijn gestopt met de rompers, en over gegaan op hemd en onderbroek en nergens meer last van !

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Hier geen last van maar is de luier dan niet te groot ? Mijn zoontje plast niet veel en kan soms een hele dag met 1 luier doen. Dan nog in hij niet nat.

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier hetzelfde :)

9. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nee is niet te groot. Sterker nog, misschien zou ik voor de nacht een nummer 6 moeten gebruiken zit ik me net te bedenken. En dan alleen de 5+ voor overdag.

Die tip van rompertje weglaten en los ondergoed is idd het proberen waard, Misschien dat een rompertje de boel laat verschuiven ofzo? Geen idee. Het is het proberen waard.

10. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    en daaom heb ik al jaren kruidvat pampers

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    sem is ook steeds nat met pampers laatst lag ik in het zh had me schoonmoeder pampers gekocht pfff iedere nacht nat. Wij gebruiken kv luiers nooit ergens last van.

12. juffie29

juffie29 Actief lid

Apr 10, 2009
    280
    0
    16
    Wij hebben hier ook even last van gehad. Ze droeg maat 5. Nu voor de nacht 5+. Nu nergens meer last van. Maatje groter kan dus ook de oplossing zijn.

13. Evvie

Evvie Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    1,118
    30
    48
    Hier een jaar geleden vanwege het lekken ook overgestapt van pampers naar kruidvat. Die bevallen beter. Ze zit overdag in maatje vier (ze is net 11 kilo) en 's nachts hebben we maatje 5 van de Spar. Het is het eigen merk, van die ouderwetse dikke luiers die ik overdag niet aan zou doen, maar 's nachts doen ze beter hun werk dan maatje 4, 4+ of 5 van de kruidvat. Alleen hiermee blijft ze droog.

14. Bri

Bri Niet meer actief

Ik ben tevreden over de nieuwe pampers, dochter heeft er nog niet mee gelekt.
    Ze hebben allebei een periode gehad dat ze 's nachts extreem veel plasten, geen enkele luier hield ze toen 12 uur droog. Na een tijdje ging dat ook weer over, terwijl ze niet minder zijn gaan drinken.
    Misschien zit jouw zoontje nu in zo'n natte fase, en heeft het niks met de vernieuwde pampers te maken?

15. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat de luiers niet echt extreem vol zijn sochtends.... ik ga vanavond even proberen met een maatje groter.

Bedankt voor het meedenken!

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja bij ons leek het wel gewoon aan de bovenkant eruit te lopen...

alsof de luier het heel eventjes gewoon niet aan kon op dat moment
    (was ook altijd op dr buik.. en tja er zitten grenzen aan hoe strak je zo'n luier aantrekt he)

17. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Ik heb het ook wel gehad en ging dan over op een ander merk als het weer zover was.
    Toch zit ik weer op de dure pampers. Zij absorberen toch meer vind ik. Ze doen langer met de luier en is het in verhouding dus 'niet duur'.
    Ahum, ... wat zijn luiers duur zeg, belachelijk :$

Maar goed, ik gebruik ook bij mijn jongste zoon 5+ luiers en geen last van het natte lekker. Al een tijd geef ik 's nachts maat 6.
    Ben ik toch wat zekerder van mijn zaak!! ;)

18. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Hier ook altijd last met de pampers, ben toen overgestapt op de lidl luiers en tegenwoordig gebruik ik Aldi luiers, zijn net zo soepel en dun als een pamper luier en heb nog niet 1 x gehad ( nee ik lieg 1x maar dat kwam omdat papa de luier niet goed dicht had gedaan ;) ) dat hij doorlekte .. Zijn ook spotgoedkoop.

Alleen al vanwege de prijs laat ik de pampers staan, belachelijk duur.

19. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier ook fan van Aldi luiers. Doorlekken is hier maar heel zelden. Toevallig vanmorgen en dan alleen haar romper en pyjamabroek iets vochtig maar hij zat ook bomvol.
    Ze draagt hier 4+ bij 12 kg.

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Hier helpt het om de luier iets hoger aan de voorkant te doen, dus iets verder omhoog te trekken. Doordat G vaak op zn buik ligt, liep het uit de luier. Sinds ik dat doe hebben we eigenlijk geen last meer.

Share This Page