Ik had gelezen over een pak per week maar was al blij als ik dag 5 haalde ! Soms zat de luier alweer vol voordat ik hem had dichtgeplakt.
Mijn meisje weegt nu, met 2 maanden, ongeveer 6 kg (geboren met 6 pond, borstvoeding en groeide erg snel) en we zitten nu in maat 3. Maat 1: 2,5-5 kg (5 of 6 pakken gebruikt) Maat 2: 3-6 kg (5 pakken gebruikt) Maat 3: 4-9 kg
Heb ze ook vast besteld, is een erg goede aanbieding volgens mij! Heb 2 van maat 1 en 2 van maat 2. In de prenatal doos zat een klein pakje maat 1. Volgens mij (even ervanuit gegaan dat ukkie zich niet te vroeg meld) is dit voldoende en kunnen we na maat 1 overstappen naar maat 2, die qua maat nummer 1 een heel stukje overlapt.
Nou ik had dus ook de code ingevoerd voor 7,50 korting maar wilde toen nog wat erbij bestellen en eenmaal weer terug in het winkelwagentje zegt ie dat ik de code al gebruikt heb grrr. en moet ik ineens 4,95 verzendkosten betalen?! Heb Wehkamp gemaild en die zeggen dat de korting er al af is, nou niet dus! :x
Jomy, als het goed is heb je je specificatie via de mail ontvangen dus dan kun je het narekenen en nogmaals contact opnemen! Ik heb de korting gekregen betaal geen verzendkosten. Scheelt echt een hoop!
Ja ik heb weer een mailtje gestuurd dus wacht het wel af. Maar ze zeggen dat ik de korting al gehad heb terwijl ik nog niet eens heb besteld, beetje vreemd...