Hier een beetje een luierprobleem! Mijn dochter plast in de nachten best veel, maar was nooit doorweekt van urine. Nu heb ik sinds een paar weken de luiers van active fit, deze zijn dunner en zouden meer urine moeten vast houden. Maar al een hele poos tref ik haar in de ochtend helemaal nat aan. Heb er alleen in de nacht problemen mee. Overdag nooit. Hiervoor hadden we gewone pampers, en was zo nooit nat! Wat is jullie ervaring met pampers active fit? En welke luiers gebruiken jullie en waar zijn jullie tevreden mee?
ik heb die andere van pampers namelijk pampers baby dry maat 5, deze zijn prima bij ons, andere luiers niet.
Hier geen problemen met de Active Fit. Juist met de baby dry hebben we hier 's nachts ongelukjes. Vaak doe ik 's nachts een Aldi luier om. Nog maar 1x een ongelukje gehad.
hier ook geen fan van de nieuwe active fit. Geef mij maar gewoon de baby dry. met active fit is ze of zeiknat of de stront zit tot achter haar oren.
Hier ook gewoon baby dry. En vrijwel nooit doorlekproblemen gehad (alleen toen hij nog nachten maakte van 14 uur).
Hele tijd terug heeft pampers alle luiers vernieuwt en trof ik Luc ook elke ochtend drijf nat aan. Ik ben toen over gestapt naar huggies en probleem was verholpen. Omdat ze huggies bij onze ah vaak niet meer hebben zijn we overgestapt naar ah luiers voor zowel Luc als Tijs en moet zeggen dat deze super bevallen. Nooit geen doorlek of andere rare dingen.
ligt ze op haar buik? Anders luier eens achterstevoren aan doen. Toen mn dochter zo klein was heb ik echt een half jaar lang voor ik zelf naar bed ging haar luier nog verschoond. Ze sliep gewoon door, dat scheelt. Dan hield ze het wel droog tot smorgens. Anders toch andere luiers proberen.
Hier hetzelfde probleem. Was overgestapt op Active Fit (gewoon om te proberen) maar de eerste 4 nachten helemaal doorweekt. Elke ochtend bedje verschoond. Nu dus weer terug naar de Baby Dry en ze is weer helemaal droog 's nachts. Ik gebruik de Active Fit alleen nog overdag, dan voldoen ze wel en het is inderdaad wel fijn dat ze wat dunner zijn.
he wat naar zeg toen t in de aanbieding was bij de makro heb ik van die mega dozen active fit gehaald. ik heb nog 2 pakken mt 3 in baby dry en dan nog een mega doos mt 4 babydry en de rest is allemaal active fit dus enigszins hoop ik daar met mijn meissie geen last van te hebben maar na jullie berichten te lezen zie ik t somber in
Hier eigenlijk ook alleen ervaring met de baby dry, ik vind de active fit dan veel duurder terwijl die andere ook prima zijn.
Hier gebruik ik op dit moment ook Active fit. Meestal heb ik Baby dry, maar door alle aanbiedingen van Active fit heb ik daar maar wat pakken van gekocht. Ik heb gemerkt dat Iris een kleinere maat nodig heeft van Active fit (maat 4+ terwijl ze van baby dry al een tijdje maat 5 heeft). Ook merk ik wel dat ze iets sneller doorlekt 's nachts, dus als de baby dry weer in de aanbieding is koop ik die weer.
Hier voor onze 2 dames Active Fit voor overdag en Baby Dry voor 's nachts....houdt ook een bijna 3-jarige nachtelijke peuterplas!
Ik heb babydry nummer 4 voor overdag, en voor 's avonds activefit 4 voor 's nachts. Heb nu een van de nieuwe pakken aangebroken, maar moet zeggen dat ik de oudere toch prettiger vond, en deze meer vocht opnam.
Ik had zelf ook altijd pampers baby dry en had inderdaad nooit problemen. Maar active fit was steeds in de aanbieding. Ga dus maar weer overstappen op de baby dry, al is de active fit overdag wel heel goed te doen. Tref Esmee nu echt dagelijks drijfnat aan en moet steeds bedje verschonen, bah!!! Veel gebruiken ook wel huggies, kan dat voor de nachten ook eens testen!!
Ik gebruik ook sinds kort de Active Fit maar nooit er doorheen. Maar als ze het met die normale niet deed pak je die toch gewoon weer. Wellicht zijn deze gewoon net iets te dun voor haar.