dames, Serieus? Heeft pampers active fit uit het assortiment gehaald?? Ze waren als beste getest Dit zijn de enige luiers waarvan mijn zoontjes geen uitslag krijgen. Gelijk heeft de oudste ze alleen nog s nachts om, maar jongste heeft echt baadt erbij.. Nieuwe van pampers ook uitslag, Kruidvat en Etos ook.. Krijgen ze nieuwe verpakking dat iemand weet of gaan ze er echt uit?
Bol.com heeft ze nog gewoon Bekijk Pampers Active Fit Luiers - Maat 4 (Maxi) 8-16 kg - Voordeelpak 168 Stuks op: https://www.bol.com/nl/p/pampers-active-fit-luiers-maat-4-8-16-kg-voordeelpak-168-stuks/9200000010559147?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ow wacht, niet alles meer dus... Volgens mij is de premium protection in de grote maten er voor in de plaats gekomen. Maar ik vond active fit ook veel fijner. Maar gebruik nu bijna alleen ngo maar wasbaar
Ja precies en die premium protection krijgen ze echt rode billen van.. Nee wasbare zie ik echt niet zitten haha.. ben dan in staat nieuwe wasmachine te kopen alleen voor die vieze luiers daarbij heb al genoeg was
Lastig. Ik zou om je heen eens vragen wat voor merk ze gebruiken en of je er eens een paar mag proberen. Kijken wat werkt. En thuis veel blote billen tijd, kan hij het potje oefenen.
Ja heb ik bij oudste al gevraagd en andere merken geprobeerd. Opvang gebruikt Kruidvat en alleen kindjes die reactie daarop hebben krijgen pampers. Die van mij dus. Maar ze reageren ook op die pampers waardoor ik nu zelf pampers mee gaf.. Die nieuwe lijkt aan buitenkant soort synthetisch plastic.. vreemd dat ze een goed lopend iets vervangen, maarja je doet er niks aan.. smeer mij nu ongeluk met Zwitsal zinkzalf.. sudocreme werkte ook minder bij beiden..
En als je pampers eens mailt? Hier ook altijd active fit gebruikt toen dochter nog in de luiers zat Die vielen net iets groter en zaten beter
Gedaan toch maar haha even bericht gestuurd naar pampers.. Die active fit gaat ook niet soort van zweten.. ik zweer echt bij die luiers
Ze zijn tijdje terug uit de schappen gehaald en blijkbaar nu ook online. Wij hadden deze ook voor ons zoontje en werkte ook het beste. Je zou eens kunnen kijken of je ze via Duitsland nog kunt kringen? Ik heb ze een tijd geleden voor mijn zoontje zindelijk was besteld en kreeg toen een box uit Duitsland.
Ja thanks! Uiteindelijk via amazone besteld nu.. alleen donderdag pas binnen, maargoed beter iets dan niets Dank je wel!