hallo, ons zoontje plast heel veel wij gebruiken nu pampers baby dry, maar kreeg net een folder van de activefit en deze zouden ook goed moeten zijn maar welke zijn nu beter? en nemen meer vocht op?
Geen ervaring met de Active Fit... Toevallig stonden wij vandaag in de Jumbo vóór het vak van de pampers te overleggen. Normaal hebben wij ook de babydry. Bevalt echt super! Nooit klachten met doorlekken ofzo. Toen zagen we ook de Activ fit liggen. Ons manneke beweegt nu veel meer, begint te staan/lopen etc, dus wij dachten ook misschien is dat dan beter??? Maar wij hebben toch weer gewoon de baby dry gekocht hoor. Er zitten er sowieso een stuk of 6 of 8 (? weet niet meer precies) meer in per pak, dus dat scheelt alweer. En ze bevallen prima! Luiers zijn al duur genoeg Wij hadden wel weer een aanbieding. 3 pakken voor 25 Euro.
Mijn dochter lekte altijd door de babydry heen met poepluiers (dunne ontlasting altijd).. Active fit zat altijd perfect!!! Active fit ruikt wel wat meer dan babydry bij plasluiers hoor, maar ja... ik vind babydry ook stinken als er in geplast is. Qua pasvorm vind ik tot nu toe pampers active fit de fijnste luier, maar ik gebruik liever C1000 luiers of anders kruidvat.
ik heb normaal baby dry, toevallig test ik deze week active fit voor tns nipo. ze zijn wel nog dunner dan baby dry. zoon blijft er ook droog in. alleen vind ik ze enorm stinken (zo uit de verpakking al), en ze geven af! mijn zoontje had gisterochtend hele paars/blauwe liezen. (en tot slot dus ook nog minder in een pak! ik blijf bij baby dry...)
Mijn man heeft per ongeluk aktifit meegenomen, maar die luiers vind ik heel snel naar urine ruiken. Ik blijf fan van de babydry
Zijn dat die hele dunne paarse? Ik had deze een paar pakken gepakt om te proberen maar als hij ze maar ff aan heeft en er meteen in plast dan voelt het broekje al beetje klammig aan dus heb maar weer babydry gehaald voor de nacht dan maak ik de AF overdag wel op! Voor mij dus geen AF meer!
wij hadden eerst ook actifit, alleen met slapen lekte hij steeds door ineens, dus toch maar babydry gebruikt en hij heeft er geen last meer van. Van de actifit merkten we wel dat nu we babydry gebuiken dat zn liezen vaker rood waren en nu haast niet meer, kweet niet of t daaraan ligt, maar was me ineens opgevallen.
hier lekkende luiers met de active fit, dus toch maar baby dry gehaald. heb een echt slaapkopje die tot 9u, 9u30 slaapt en ineens elke ochtend om 5u wakker omdat ze helemaal doorgelekt was
Ik zweer bij de activ fit. Die is echt veel beter dan de babydry. Zet ook niet zo uit als de babydry.
Wij vinden baby dry fijner, zoals eerder genoemd vanwege de stank en opname van plas. Moeilijk he met luiers, eigenlijk zouden alle merken proefverpakkingen van drie luiers moeten verkopen. Ik sta nu ook wel eens bij andere luiers te kijken maar pak dan toch weer het bekende omdat ik het zonde vind om een heel pak te kopen terwijl het misschien voor ons geen fijne luiers zijn.
Ik zweer bij de BabyDry (of de vergelijkbare varianten van andere merken bijv. C1000 of Kruidvat). Een keer Active Fit geprobeerd, wat een drama zeg. Vooral 's nachts, zelfs al had ze niet zoveel geplast, toch enorm doorgelekt, alsof ze gewoon geen luier had gedragen. Vond ze zo slecht dat ik binnen 3 dagen weer een pak BabyDry erbij had gehaald. Toen de ActiveFit maar overdag opgemaakt (wel vaker verschonen dan helaas..) en BabyDry voor de nacht.