laken op t bed

Discussie in 'Verzorging' gestart door linnepinneke, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik maak de bedjes altijd op met een deken en een laken, dan sla ik dat laken een heel stuk terug om de deken (ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, zo staan de bedjes erin de winkel ook altijd bij) maar nu trekken ze laken over hun hoofdje heen... iemand tips voor mij???

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    mm ik doe dat ook altijd, maar hier heeft hij het nog nooit over zn hoofd getrokken... Kun je het laken niet in de breedte in je bedjes doen zodat je het dieper weg kunt stoppen onder het matras?

of je moet het lakentje vast gaan zetten aan je dekentje, maar das wel een beetje erg permanent. Of zonder laken laten slapen kan ook nog... Liggen ze in een slaapzak?

xxx

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    ik deed hem ook in de breedte, het lakentje, dan kan je hem strakker vast leggen en trekken ze hem niet zo snel los.

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ja ze slapen in een slaapzak! Anders vind ik ze bovenin bed haha

5. fafje

fafje Niet meer actief

ik heb de lakens op den duur weg gelaten, zag het nut er niet echt van in... slaapt hier ook in een slaapzak met de deken dubbel gevouwen tot de borst of onder de kin...die in een dekbedovertrekje zit ( die kan je trouwens wel heel goed onder het matras vast stoppen)

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn meisje trekt ook het lakentje over haar hoofdje, of legt een tutlap over haar hoofd, voelt blijkbaar beschut voor haar ofzo?

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

dan zou ik het laken gewoon weglaten en alleen de deken gebruiken en die goed strak vastleggen. Doordat ze een slaapzak aanhebben, voelen ze deken niet kriebelen (das toch altijd minder zacht dan een lakentje.

xxxx

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ik heb inmiddels niets meer in bed liggen!
    Dus geen dekentje of lakentje meer.
    Ze slaapt in haar slaapzak en slaapt even goed als altijd.
    Het enige verschil is dat ze nu vaak in de breedte ligt of andersom maar dat maakt nu helemaal niets meer uit. :)

Deel Deze Pagina