Wist ik ook niet gebruik ze ook voor dag en nacht, bevalt prima! Die andere new baby vind ik niet prettig, zijn gauw nat en ruikt veel meer. Ben heel tevreden over baby dry. Gr Desi
Het maakt volgens de drogist helemaal niets uit hoor,dat maantje is omdat kindjes slapen, ze slapen natuurlijk als ze nog klein zijn veel overdags. Ze noemen het sleep-layer,maar het is zowel voor overdags als snachts. Ik heb ze ook voor de dag en nacht gebruikt hoor. Toen hij voorbij de 1 was toen gebruikte ik voor de nacht de active fit,die bleven zeg maar waterdicht,de babydry plaste hij flink vol en die lekten flink door. Je kunt ze dus ag en nacht gebruiken.
hoi ff vraagje , ik heb dus perongeluk babydry pampers in maat 2 gekocht i.p.v new baby maat 2, maar k heb gehoord dat de newbaby beter is voor poepluiers, maar zit er ook echt verschil in??
zeker vooral met de welbekende spuitluiers zijn de new baby veel fijner. ik heb vanaf maat 3 baby dry gebruikt
ok ik heb zu nu net weer omgeruild en dit keer voor new baby maat 2 haha blijf wel bezig zo zeg haha alleen heb de bon laten weggooien