Leuke aanbieding via marktplaats

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by mama van 2 meiden, Jun 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Bedrijven kunnen via mp aanbiedingen doen.
    Nu een aanbieding voor; 19.- pp kan je tot 31 dec onbeperkt naar 3 dierentuinen. Ik ga m ws bestellen. Benieuwd wat jullie ervan vinden.

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

klinkt leuk, maar is het betrouwbaar vraag ik me altijd af.....

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ja hoor dat is betrouwbaar... Zwager en schoonzus doen heel vaak van die aanbiedingen via marktplaats.
    Mijn zusje heeft het ook al een aantal keren gedaan. Ik kreeg die aanbieding net ook maar vind friesland iets te ver vanuit zeeland

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

dan is die dierentuin wel leuk. Ze stellen namelijk geen ruk voor.

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    2,954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie is er al eens in Dierenpark Wissel geweest? Is dat wat?

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

leuk voor kinderen maar als je als volwassene de echte dierentuinen kent vallen deze tegen. Verwacht geen tijgers en leeuwen ed.

7. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Jahoor, is zeker betrouwbaar. Ik heb al diverse keren kaartjes besteld via marktplaats aanbiedingen (o.a. Circus Renz en Ouwehands Dierenpark). Is allemaal prima gegaan.

Persoonlijk vind ik de huidige aanbieding (3 dierentuinen voor 19 euro) geen geweldige actie. Normaal kost een JAARkaart voor de 3 parken voor volwassenen 40 euro en voor kinderen 35 euro. Nu heb je dus een kaart die een HALF JAAR geldig is voor 19 euro. Tel uit je winst... ;)

8. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Marktplaats aanbiedingen zijn betrouwbaar hoor..het stelt niet altijd heel veel voor, maar de keren dat ik iets besteld heb is t prima gegaan

Share This Page