Ik heb gelijk 3 pakken gehaald, zit ik voorlopig goed. van 9 t/m 20 kg, nou daar past ze voorlopig nog wel in.
Ik ga maandag ook kijken of ze er nog zijn..Ik weet niet of de maat eruit gaat maar ik las wel op een aanbiedingensite dat pampers de hoeveelheid luiers per pak verlaagd heeft. De prijs schijnt het zelfde te blijven. Ze worden dus ongemerkt duurder. Listig van Pampers zeg. Ik heb het zelf nog niet gezien.
Ja dat las ik ook al. Hoeveel Pampers halen jullie in voorraad, ik heb er nu 150, maar als Pampers idd duurder worden kan ik nog wel 3 pakken bij de Action halen.
net geweest zijn wel andere luiers dan normaal het is active fit maar weinig rek erin vind ik. maar voor die prijs wel leuk. had de laatste 2 pakken helaas hopen dat ze ze nog binnen krijgen dan nog ff bij halen.
Ik ben net bij de Action geweest. De pampers waren op. Ze waren de vracht nog aan het uitladen maar de medewerkster wilde mij niet vertellen of daar Pampers bij zaten. Ik kon straks ook niet bellen, dus ik moest maar terugkomen. Slechte service hoor
heb het geluk dat mijn nichtje bij de action werkt die houd het in de gaten en smst als ze binnen zijn
Ja ik vind ze voor 4+ ook wel wat krap, maar ze passen mijn meisje nog prima. het zijn denk ik oudere modellen of zo, maar voor die prijs heb ik ze niet laten liggen. Je had de reacties bij de kassa moeten zien en ik had echt maar 3 pakken. Achter me gelijk een stel dames dat de rest weggekocht heeft Ik moet binnenkort 2 luiertaarten maken, dus als ze onverhoopt niet meer passen maken we er gewoon een taart van
Hier ook geslaagd, er stond niet veel meer maar heb er wel nog 3 kunnen scoren. het is echt geen geld 6,95 voor 50 stuks NB!! Terwijl je normaal voor 36 stuks 9,95 betaald. Het is idd geen babydry maar active baby. Nou lekker b elangrijk, tzal wel goed zijn. Ik ben dr blij mee
Ze zijn wat dunner lijkt het, maar hier geen enkel probleem, heb ze nu 3 dagen in gebruik en ze bevallen prima.
zijn die pampers goed van de action? heb namelijk met julian probleem dat die door sommige heen plast
Gelukkig waren ze er nog. Ik heb vandaag 6 pakken gekocht . Ik heb ze nog niet open gemaakt maar voor dat geld vind ik het wel oke als ze niet helemaal zijn zoals de baby dry(die ik altijd heb). De verpakking is inderdaad anders.
Is dat altijd de prijs in Action ?? Het staat niet bij de aanbiedingen op internet bij Action Weet iemand tot wanneer deze aanbieding is ??