Goede aanbieding. Ik zit op me werk dus dacht ik bel even. Nou mooi niet dus je kunt alleen het tel.nummer van het hoofdkantoor vinden dus heb ik die maar gebeld,maar krijg als antwoord dat ik zelf naar het filiaal moet gaan. En zit niet echt in de buurt van me werk......
hier in denhelder waren geen pampers te krijgen, ben de hele winkel door geweest maar niks. Action heeft wel vaker dat ze wat op kopen en op is op , tijd terug hadden ze heel vaak frutapura en dreumesmelk voor een prikkie.
heb me vader vanmorgen op pad gestuurd en heeft nog 1 pak kunnen scoren dus daar ben ik al blij mee. Ze hadden tegen hem gezegd dat morgen de vracht binnen komt en dat daar nog meer pampers bij zaten en ik ben morgen vrij dus ik ga naar de action!!!! Bedankt voor de tip!!!
in dordt waren ze gisteren nog binnen gekomen 6 pakken gehaald had er maandag al 2 dus we kunnen voorlopig vooruit.
Net ook bij de action geweest. 4 pakken maatje 4+. Hij draagt nog wel maatje 3, maar die hadden ze niet dus maar een voorraadje 4 meegenomen. 6,95 per pak 50 stuks. Volgens mij wel een goede aanbieding toch?
is zeker een goede aanbieding normaal is een pak 9,99 en dan zitten er iig minder in weet niet eens hoeveel rond de 35 dacht ik ofzo misschien 40 maar meer niet.
Bij mij is het eerste pak op. Ik vind ze misschien wel klein vallen, maar volgens mij absorberen ze veel beter dan de gewone baby-dry.
Heb ze ook gehaald. Vind ze goed zitten in ons geval dan. En heb idd het idee dat ze beter absorberen dan de bay-dry. Vind er alleen wel een apart luchtje aan zitten. Bij de action in spijkenisse waren er nog genoeg van de week.
Is het alleen maar maat 4+?? Mijn zoontje heeft nu maat 5..hmm Wete iemnand of ze ze ook in Velp bij Anrhem hebben? Groetjes
Heb me net verdorie helemaal de blubber gekocht in de c1000 luiers. Kom ik hier achter. Nou ja, gewoon pech he??
Ja hoor, maar volgens mij past een kind van 20 kilo daar echt niet meer in. Ze zijn wel erg goed, maar dus een beetje krap in de taille omdat er geen elastiek in zit, geen rups-flex zeg maar. Ik heb er nu twee stuk getrokken bij het aantrekken, maar ja, wat is nou 2 luiers op de 100 die ik nu al bijna opgemaakt heb.