Vanaf maandag 3 pakken pampers + 3 nijntje boekjes voor 26.50 bij Etos Leuke actie ,ga gelijk mijn lekker in het leven kortingsbon er bij inleverem.
Vind ik nog duur! Bij kruidvat zijn ze toch ook dezelfde prijs! Af en toe zijn ze zelf 3 voor 22 bij etos. Ik wacht nog ff.
Tja er zitten Nijntjes boekjes bij he.... En met de lekker in het leven bon gaat er een tientje vanaf!
Bij Etos wel met actie. Het is tevens ook de laatste pamperactie van dit jaar bij etos, dus de enige kans om de bonnen erbij in te leveren
nou bij ons mag het niet hoor delekker leven bonnen inleveren op een actie, dan heb je bij jouw etos geluk. Er staat ook op de bonnen niet in combinatie met andere acties.
Hier mag het ook niet, ik heb ze weleens ingeleverd tijdens zo'n actie, gewoon met het idee dat ik dan inderdaad 3 voor 20 zou krijgen. Maar ze dacht dat IK DACHT... dat ik beiden acties zou krijgen en dat was dus niet zo. Dus het hangt van de etos af.
Vanuit het hoofdkantoor mag dit wel. Het advies luid namelijk dat we daar niet moeilijk over moeten doen. Wellicht zijn er Etossen ( franchise) die dit advies niet op willen volgen. Onze Etos is geen uitzondering. Hier in de regio gebeurd het eigenlijk overal.
Regio Zwolle e.o En hier op het forum lees je ook vaak zat genoeg andere Etos filialen die het wel accepteren. Etos is idd niet verplicht aan die actie mee te werken, maar het advies luid dus wel ,niet moeilijk doen als iemand met zo'n bon komt.
bedankt voor de tip! Heb vandaag 3 pakken gekocht en had nog een lekker in het leven bon dus koste maar 16,50, vind de nijntje boekjes ook heel erg leuk