ik heb laatst gehad dat een aanbieding op was. 3 voor de prijs van.. toen had ik 2 pakken mee, en de derde zou 1 of 2 weken later apart worden gehouden. kan dus ook
ja dat kan wel maar dat doen ze niet in iedere zaak! wij kunnen dat bijvoorbeeld niet doen omdat we franchise zijn en etos daar moeilijk over doet! wij kunnen er ook nix aan doen dat het op is, licht aan de levering heel vervelend!
nou hier heb ik dus ook van die bonnen gekregen hihihi en ik zat me ook te bedenken hoe ik daar nu aan zou komen en ikke lezen hier, maar niemand weet dus hoe we eraan komen want dat is echt mooi meegenomen ik heb dus gauw 6 pakken voor 40,- ik denk dat we die bonnen gekregen hebben omdat we enquetes via inyternet invullen teminste ikke wel dus wie weet dat ze daar wel vanaf komen? maar wij zijn er igg blij mee
die heb ik ook gekregen heb ook geen idee hoe ik eraan kom maar bij mij zitten er geen pamper bonnen bij/in
Volgens mij via deze site: http://www.lekkerinhetleven.nl/ Dus voor de meiden die het niet krijgen.... succes
sjonge jonge wat hebben wij een klote etos! ga ik er van de week heen en vraag om pampers maat 3 sorrie mevrouw die hebben we donderdag pas weer. kom ik donderdagochtend terug en vraag weer om pampers maat 3 nee die komen vanmiddag pas binnen. kom ik s'middags terug en vraag weer om pampers maat 3 goh die hebben we niet en zijn op het moment niet leverbaar. ik was echt pizzig ga ik daarvoor 3 keer naar die winkel? ga er niet meer heen, ben maar naar kruidvat geweest dan maar 1.50 duurder.
ik vroeg of ze het normaal vonden om mij steeds terug te laten komen, maar ja dan weten ze in 1 x niet wat ze binnen krijgen.
Heb ik gehad met maat 4. Vorige week hadden ze ze niet. Vrijdag zouden ze komen: helaas! Deze week opnieuw geprobeerd, wederom helaas. Ze hadden 1 pak (!) binnengekregen. Die mocht ik wel voor 30% korting meenemen. Dat is in ieder geval wat. Maar het komt dus vaker voor dat ze slecht geleverd krijgen. Groetjes, Lotte
het komt idd vaker voor dat etos slecht geleverd krijgt! het is echt balen maar wij als medewerkers voelen ons ook rot tegen over de klanten! maar wij kunnen niet weten wat wij binnen krijgen van de leverancier! we bestellen echt alles maar krijgen vaak een kwart niet binnen!
nee we kunnen dat helaas niet weten! wij hebben zelfs 2 leveranciers omdat die levering via etos niet altijd even geweldig is!