In de nieuwe folder staan de Pampers in de aanbieding. Ik heb nu nog new baby 2 maar wil straks overgaan naar baby dry 3. Eigenlijk zijn deze alleen voor s nachts volgens pampers maar zijn er die ze ook voor de dag én nacht gebruiken? Iig betaal je nu bij Makro voor 2 megadozen pampers + een box pamper doekjes a 15 pakjes 65 euro, incl btw. Is dit duur? Per doos zitten er 2 mega pakken in, van maat 3 zitten er 124 in 1 doos. Dus 248 pampers en 15 pakjes doekjes voor 65 euro. Koopje of valt t wel mee?
Ga straks ook even de aanbieding bekijken. Hoezo is baby dry voor s nachts? Mijn vriendinnen en ik gebruiken alleen maar baby dry. Nooit geweten dat die dingen alleen voor de nachten zijn.
Haha ik dacht dat baby dry voor s nachts was en active fit voor overdag?? Maar kan iemand me vertellen of het een goeie aanbieding is? 2 dozen a 2 mega pakken per doos en 15 pakjes doekjes... Voor 65 euro..
Hmm volgens mij niet, maargoed ze zeggen dat die babydoekjes er gratis bij zitten. Dan betaal je dus voor de pampers alsnog 27 cent. Voor maat 3 vind ik dat erg duur... Ofja duur iig niet echt een aanbieding
Ja ik heb verder nog nooit baby dry en maat 3 gehad vandaar dat ik t vraag. Uit ervaring weet ik nl dat Makro niet altijd goedkoper is...
Ik heb nu active fit van pampers4+ een pak met 60 stuks voor 9.75 zo`n doos zitten 85stuks in voor 32,65 de active fit variant 4+ dus vind het totaal niet goedkoop. Gelukkig heb ik nog een voorraadje van 12 pakken en 3 voordeeldozen active fit.
makro is meestal niet zo goedkoop. Yep babydry ia alleen voor `s nachts, de actifit voor overdag en zodra je kindje kan staan stap je over op die broekjes van pampers. En dan je kind tot minstens 3,5 in de pampers houden. Dat wil mr pampers wel ! Nee het goedkoopst is babydry voor overdag én `s nachts
Thnx dames Ik heb nu bij Bol.com een aanbieding, 23 cent per luier (baby dry, maat 3) 12,20 voor 52 pampers Das volgens mij wel 'goedkoop'? bol.com | Pampers Baby Dry - Luiers Maat 3 - Voordeelpak 52st | Baby
Ik gebruik ook nog die oranje pakken, simply dry. Als hij bv nog niet gepoept heeft na zn fles, komt dat een uur later wel. Dan doe ik zo goedkopere pamper om. Vooral nu met zn fruit en groentehapjes weer 3 poepluiers per dag haha.