Hi, de pampers zijn in de aanbieding bij de wehkamp ( http://www.wehkamp.nl/mama-kind/luiers-verzorging/luiers/C50_C57_I79/?cm_re_o=PzEEwyCjCZBBupCjCkbEL). Maakt het echt een hoop verschil? ben nog niet zo thuis in luierprijzen
Er staat een prijs per stuks bij zie ik, bij die mega dozen tenminste, dan zijn ze nog 22 cent per stuk voor 4+. Zo kan je misschien makkelijker vergelijken.
Ik heb dit weekeind ook even zitten vergelijken. Neem bijvoorbeeld dit pakket: Pampers New Baby maandpakket? Bestel nu bij wehkamp.nl - 2 voordeelpakken New Baby maat 1, met Urine indicator - 2 voordeelpakken New Baby maat 2 - Pampers sensitive babydoekjes Wij willen gaan voor Kruidvat-luiers, punt 1 omdat pampers maar net moet kunnen bij je kleintje en punt 2 omdat dit best wat scheelt.... Als je gaat kijken bij Kruidvat. 56 luiers kosten daar 7,49 euro per pak. Ook met Urine Indicator: https://online.kruidvat.nl/product/58836-49260/1NewbornMidpack.html?parentid=13980000000115&navigationid=13010000000242 Doe dat keer 2: 14,98 euro. 80 luiers maatje 2 kost daar 9,99 euro per pak. https://online.kruidvat.nl/product/56182-49260/2MiniValuepack.html?parentid=13980000000115&navigationid=13010000000242 Doe dat keer 2: 19,98 euro Bij Wehkamp 336 billendoekjes. Bij kruidvat: 63 billendoekjes voor 1,84 euro. Doe dat keer 6: 11,04 euro Het is 46 euro bij Kruidvat. Maar 48 meer luiers en een beetje meer doekjes. Scheelt zoals je ziet niet zo heel veel dus. Maar toch Even de berekening voor je gemaakt.
nee ik vind het niet goedkoop ik betaal eens in de zoveel tijd bij AH XL 29,95 voor 144 luiers terwijl ze op wehkamp voor 114 luiers 31,99 vragen kruidvat is geloof ik 15 ct per luier pampers gemiddeld 23 ct
ik vind het ook niet goedkoop. en ik zie dat je kindje nog geboren moet worden. ik zou dus niet bij voorbaat al groot inslaan en zeker niet bij wehkamp. bij een winkel als bijv. kruidvat/etos kan je dichte pakken luiers nog ruilen als ze niet goed passen of je kindje er niet tegen kan. bij wehkamp kan dat niet. en je weet helemaal niet of je kindje goed tegen pampers luiers kan. misschien is de pasvorm helemaal niet zo goed voor je kindje. hier kruidvat luiers. kosten 0,12/0,13 cent per stuk.
@BabyBergen: De aanbieding nu is 45 euro voor 2 megapacks. Dat is voor maat 4+ (4 hebben ze geloof ik niet meer) dus 204 luiers voor 45 euro, ofterwijl 31,68 voor 144 luiers (en dan dus 4+, dus met 4 zal het verschil een paar cent minder zijn ). Valt dan dus wel mee met het verschil. Ik vond/vind het een goede aanbieding, ook omdat het gratis thuisbezorgd wordt. Ik heb dus van de week twee megapacks besteld. Maar als je kindje nog geboren moet worden, dan zou ik inderdaad wat minder groot inkopen en eerst kijken of je kindje er tegen kan ed. Aanbiedingen volgen elkaar toch redelijk snel op.
Uuuhm, je kan natuurlijk gewoon de pampers die je bij de wehkamp gekocht hebt, ruilen bij de kruidvat. Is niet zo heel netjes, maar de kruidvat & etos ruilen zonder bon om. Ik had activefit en babydry gekocht, en uiteindelijk activefit geruild voor baby dry want die ene vonden we echt helemaal niet handig in gebruik.
Huh dat is raar? Dan pak je bij wijze van, gewoon een pak uit het schap, en even later ga je naar de kassa om dat zelfde pak zonder bon te ruilen?
Hier ruilen ze ook om zonder bon hoor, maar zoals in elke winkel loop je direct met een artikel naar de kassa wat je zelf meebrengt en niet eerst de winkel rond want dan is er geen enkele controle. Maar met de megapacks gaat dat niet, want die hebben een andere verpakking (wit met wat opdruk). Ik vind het een goede aanbieding. Hier enkel nog goedkoper uit geweest in de tijd dat ze 9,95 waren en dan 3 halen 2 betalen en een 10,- kortingsbon van LIHL. Maar een enkele keer dus, en nu is het zoiezo duurder daar ze geen 9,95 meer zijn... Hier komen ze morgen 2 megapacks brengen Maar, misschien doe je er verstandiger aan eerst te testen hoe pampers je bevallen. Ik zweer erbij (heb kruidvat newborn ongebruikt weggegooit, wát een ellende!), maar er zijn genoeg mensen die heel tevreden zijn met andere (goedkopere) merken! Zelf had ik wel een pak of 6 liggen voor ze kwam (ik geloof 2x maatje 1, 3x maatje 2 en 1 maatje 3)
Ja dat ruilen heeft natuurlijk geen nut, dan had je ook 't andere pak kunnen pakken. Maar jou voorbeeld noem je stelen - dat kan inderdaad, maar ik loop idd gewoon met een pak van de deur naar de kassa en ruil het daar. Dus niet de winkel door.
Op watkostenluiers.nl en Prijsvergelijker van Luiers en babymelk worden wekelijks prijzen vergeleken. Wehkamp staa er niet tussen, maar als je de stuksprijs ernaast houdt zie je dat de actie niet heel goedkoop is. Thuisbezorgd is natuurlijk wel lekker!
wehkamp actie is super ik heb 3x de aanbieding gekocht( 18pakkenpampers) was 121 euro kwijt met 'vaste klanten korting' van 10 procent