Pampers billendoekjes, Etos aanbieding. Is dat wat?

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door merah, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.178
    4.314
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nu bij Etos, 12 pakken Pampers billendoekjes voor 18,30 euro.
    Is dat wat?

    Ik heb normaal gewoon Etos billendoekjes eigen merk.
    Meestal koop ik die in de aanbieding, voor 1 euro per pakje.

    Voor onze nieuwe spruit wil ik echter eerst de Pampers sensitive billendoekjes gebruiken. Misschien een rare reden, maar die hadden ze in het ziekenhuis ook toen onze oudste dochter net geboren was, dus dat voelt gewoon even goed zo.

    Is dit een goede aanbieding bij Etos, of kan het beter?
    Dit topic dus even voor de echte aanbieding-freaks dus :D
     
  2. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    Pamper doekjes gebruiken wij altijd zijn goeie doekjes
     
  3. lovelyme

    lovelyme Fanatiek lid

    12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Zijn goede doekjes maar gebruik zelf altijd Etos eigen merk. Bevalt prima en vind ze beter qua prijs.
     
  4. polfliet

    polfliet Bekend lid

    1 mrt 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij kruidvat zijn ze nu 12 voor 17,99
    Scheelt weinig maar toch;)
     
  5. Jomy

    Jomy Niet meer actief

    Ik heb ze laatst bij Wehkamp gekocht, 12 pakjes voor 15 euro... Weet niet of die aanbieding nog is, maar werden ook nog gratis thuis bezorgd :p
     
  6. Me81

    Me81 Bekend lid

    9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    De enige reden dat er pampers ligt in het ziekenhuis is omdat dat zo gesponsord wordt.
    Dan is de kans groter dat de verse ouders ook pampers kopen.
    Bij mij in het ziekenhuis stond het ook vol met zwitsal. No way dat ik dat op mijn kind (of mezelf) smeer.

    Etos heeft ook bio doekjes, daar zitten veel minder chemicalien in, want billendoekjes zijn zo onschuldig niet.

    Uit een Belgische krant:

    "Het Franse agentschapt voor Veiligheid van medicijnen en gezondheidsproducten ANSM luidt hierover de alarmbel.
    Het zou gaan om het overmatig gebruik van phenoxyethanol in de doekjes, een stof die de ontwikkeling van bacteriën tegengaat. De stof kan allergiën opwekken en is ook schadelijk voor het bloed en de lever. De concentratie in hygiënische producten mag niet hoger zijn dan 1%. Voor jonge kinderen onder de drie jaar is dat nog te veel, blijkt nu. Het agentschap maant aan de doekjes te vermijden zolang de fabrikanten het gahalte phenoxyethanol niet hebben terug gedrongen tot maximaal 0,4%."

    Ikzelf gebruik wasbare billendoekjes en water. Eenmaal per week een wit 60 graden wasje aangevuld met hydrofielen enzo en de doekjes zijn weer mooi schoon. Goedkoop en gezond voor je babybillen.
     
  7. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.178
    4.314
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    De vraag ging eigenlijk niet over de doekjes op zich, maar of de aanbieding een beetje scherp is.

    Wat betreft het sponsoren van ziekenhuizen, daar wil ik toch even op reageren. Dit klopt namelijk niet.
    Als een ziekenhuis iets wil aanschaffen, dan moet dat in veel gevallen europees aanbesteed worden. Deze regel geldt voor alle inkopen boven een bepaald bedrag, maar ook bij kleine producten (bv handschoenen) waar je in een ziekenhuis veel van gebruikt, zit je daar zo aan. Bij een europese aanbesteding krijgen alle fabrikanten met vergelijkbare producten de kans om een offerte neer te leggen. Het ziekenhuis beslist uiteindelijk op basis van prijs en kwaliteit.
    Ligt dus allemaal iets genuanceerder.
    Maar dit geheel 'off topic'...
     
  8. lunanoa1

    lunanoa1 Actief lid

    11 okt 2009
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan goedkoper; vorige week waren ze in de aanbieding bij de makro 9 pakjes voor 7,25 incl btw. Was een topic over. De 'aanbieding' bij etos en kruidvat is eigenlijk altijd. Dus niet echt een koopje.
     
  9. Buikje0

    Buikje0 Fanatiek lid

    24 nov 2011
    1.095
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pampers sensitive vind ik super fijn. Had ze ooit gekocht voor 14 euro (12 stuks), bij de prenatal in de aanbieding.
     
  10. Me81

    Me81 Bekend lid

    9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies, en wie kan zich dus inkopen? De grootste fabrikant ;)
    Maarre, doe ermee wat je wil :)
     

Deel Deze Pagina