hallo, voor degene die geen folders krijgen volgende week enorm veel babyartikelen in de aanbieding bij kruidvat ! veel leuke dingen, zoals boxkleden,rompertjes,wikkeldoeken enz. maar ook luiers etc.
Ik keek net op de internetsite maar ik kan het niet vinden.... Nou ja moet vanmiddag tich naar het Kruidvat kan ik meteen effe kijken...
Op internet kan je alle actuele acties van het kruidvat bekijken. Links bovenin zie je de folder afgebeeld, als je daar op klikt kan je door de folder heen (scheelt een ritje naar het kruidvat, maar misschien moet je alsnog vanwege de leuke aanbiedingen).
Ik vond de luiertas wel mooi, maar wel erg stug. Hing niet fijn over de schouder. Dus niet gekocht. Kwebbel
ah oke dank je wel. Mochten ze hem hier ook nog krijgen dan kan ik eens gaan kijken, zal ik er direct op letten op die stugheid ( mits ze hem krijgen)
Kruidvat hier heeft de folder acties niet binnen gekregen en hopen deze, deze week te krijgen. Maar niet getreurd ik ben naar een andere kruidvat geweest en daar hadden ze alles. Ik heb badcape gekocht,luiertas, monddoekjes. Ik wilde graag die babypyama hebben maar die hadden ze bij die kruidvat nog niet uitgepakt.
Ik ben naar twee vestigingen geweest, voor de gekleurde hydrofielluiers. Maar helaas, bij beide niet geleverd. Overigens hadden ze volgens mij ook geen luiertassen.
Ik zag in de folder op internet de luiertas. Hebben ze die in de 2 kleuren zoals op de folder (donker en roodachtig met bloemetjes), of nog in meer kleuren?
ze hebben 3 kleuren roze met bloemetjes, geruite met rood, donkerblauw en donkerblauwe. Ikheb donkerblauwe gekocht
In eindhoven meeste spullen hebben ze NIEt onvangen. Aleen maar hoeslane voor aankleedkussen, molton lakentje, slapzak, kadodoosje en boxkleed. De rest wisten ze niet of ze die gaan nog krijgen...
Bij ons was NIKS binnen gekomen, en ik moest nog wat dingetjes hebben zoals de badcape, aankleedkussenovertrek, dekentjes en boxkleed, jammer...
hihih ik heb ook de luiertas gekocht harstikke leuk!...gebruik hem eerst als gewone tas.. keb die rode met bloemetjes...