zal mij benieuwen hier zouden ze 2 dozen apart houden zal me echt benieuwen of ze dat gedaan hebben moet vanavond halen en bij de ETOS staan ze voor 13,49 in de folder
Het klopt idd dat ze bij Etos in de folder staan voor 13.49. Maar Etos heeft ze verlaagd ,omdat C1000 ze voor 8.99 heeft. Aangezien er bij de Etos advertentie laagste prijsgarantie stond zijn ze verplicht dit aan te passen. ( ik werk bij Etos vandaar de info)
klopt ja die van de etos. ik heb vandaag ook gelijk 2 dozen gehaald, kan ik lekker lang gebruiken. super goedkoop deze aanbieding.
ik ben geweest...4 dozen rijker er stonden er genoeg...en babyzegels 8) ik had bij de c1000 vandeweek de laatste 2...totaal = 6 dozen. we kunnen weer ff vooruit!
Dan hebben ze het gewoon niet aangepast en zou ik als ik jou was een klacht indienen bij het hoofdkantoor. De prijs is namelijk landelijk in het kassasysteem aangepast en ook bij die Etos moeten ze verplicht voor 8.99 verkocht worden.
Ben vanochtend bij de Etos in Duievn geweest. Er hing wel een bord met 13.49, maar de kassa sloeg 8.99 aan. Mooi 2 dozen meegenomen, kunnen we weer ff voor uit!
Mijn man heeft bij de toeleverancier gewerkt van de c1000 en het is inderdaad zo dat ze maar een deel vracht krijgen. Zodat ze op maandag ochtend een partij hebben. Maar het kan heel goed zijn dat ze dus met de volgende vracht weer een hele partij actie artikelen krijgen. En anders gewoon vragen of ze wat voor je achter houden. Eventueel alvast betalen dan weet je zeker dat je het artikel alsnog krijgt. (Werkt voor mij tenminste) Liefs Janna