Hoi! Weet iemand of het dit jaar nog een keer Mama Mazzel Dagen is? Ik weet dat het in april geweest is, maar toen was ik nog niet zwanger van de tweede, dus had toen alleen een autostoel nodig voor Ties. Weten jullie of het 1 of 2 keer per jaar Mama Mazzel Dagen is? (en weet heeeeeel misschien iemand wanneer dan eventueel de tweede keer dit jaar ongeveer zal zijn?) Thanx!
Volgens mij altijd maar 1 keer. In april inderdaad.. Heb net bij wij jonge ouders magazine wel kortingsbonnen gekregen.. 15 en 20% korting... Misschien is dat wat? Krijg je die ook?
Ohja, denk het wel! Maar Ties wordt 1 in september, weet niet goed hoe lang je de Wij Jonge Ouders krijgt eigenlijk. Bedankt!
Toen ik laats bij de prenatal was, werd mij verteld dat er in september nog mamamazzeldagen komen!...wanneer precies dat weet ik niet! Maar je kunt voor de zekerheid toch even bellen en dat gewoon vragen hihi.. succes!
De mazzeldagen zijn altijd in april en in september. Volgens mij meestal een beetje aan het einde van de maand.
In april en september, vaak t laatste weekend en dan vanaf de woensdag ervoor. (wrs ivm loon dat dan gestort is....)