pampers newborn bevallen goed die stinken ook niet. pampers gewoon niet dan lekt noa, kruidvatluiers ook niet krijgt ze uitslag van. ik heb nu ook bumbkies maar die zijn heel dik en stinken ook, naar vis heel vies.
ik gebruik ook pampers baby dry, ze stinken inderdaad, soms wil ik verschonen en is de luier nog schoon...
Ons menneke krijgt de luiers van het kruitvat. Pampers werken bij hem niet omdat die bij hem niet goed aansluiten en hij er langs plast en poept. Zelfs met die flexrups bandjes.
Ik heb kruidvat gebruikt, qua aansluiting bij de benen en de sluitingsstrips vind ik ze toch minder dan de pampers. Dus voor ons weer pampers, al zijn ze wel wat duurder.
ik gebruik die van etos vind ze erg fijn en het handige is dat ik korting krijg aangezien ik er werk ahhahaah maar ze lekken niet door en stinken niet en sluiten goed aan!
hier bumblies gehad, vond ze niet echt geweldig pampers en kruitvat zijn hier nog favoriet, dus pampers worden gekocht als ze in de aanbieding zijn en anders wordt het kruitvat. AH eigen merk zijn ook een optie, maar daar kreeg ze iets sneller rode billetjes van
ik zweer bij bumblies! Ik gebruik ze bij alle 2 mijn zoontjes en heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik vond pampers in het begin (dus newborn) erg prettig....maar naarmate de kinderen groter werden vond ik het niets. Nope...ben een trouwe fan van bumblies hihi
Ik vind de Pampers ook enorm stinken als Emme heeft geplast. Ben daarom nu overgestapt op Kruidvat midi 3. Bevalt heel goed en scheelt in de portomonnee (70 voor 9,95 ipv 52 voor 9,99) .
Ik denk dat ik maar voor de Huggies ga. Heb nu 3 merken liggen, Huggies, Pampers en biologisch via Etos (nature babycare). Ik vind de Huggies niet stinken en ze zitten goed. Het enige nadeel is dat ze een beetje dikker zijn. Bedankt voor jullie reacties.
ik heb het idee dat maat 2 alweer strak gaat zitten bij noa wanneer zijn jullie overgestapt op maat 3?
Ik gebruik pampers. HEb kruidvat ook gehad, maar Luca kreeg uitslag ervan en vond dat deze luier wel vaal doorlekte. Pampers, vind ik dunner, maar als hij flink geplast heeft,voelt ie goed vol aan hoor. Ik vind wel dat er een klein luchtje aan zit. 'Sinds ze rups flex hebben ben ik er super tevreden over. o ja ik heb baby dry. waarom zou je activity pakken nu er rups flex op zit groetjes
Ik vind Pampers ook stinken. Maatje 1 hebben we wel pampers gehad en die stonken niet, maar de grotere maatjes wel. Nu heeft Dain maat 3 en wij hebben of de pampers van de Lidl waar we erg tevreden over zijn, of de C1000 luiers en die zijn ook erg fijn.
Ik gebruik bijna altijd pampers. Heb wel eens kruidvat geprobeerd maar vond dat niks. Van bas van der heijden FRIENDS zijn ook fijne luiers.
Nou ik ben helemaal voor de luiers van t kruidvat! Had een keer pampers gekocht, maar denk dat ik een productiefout had, want ze hadden allemaal een rare ribbel aan de inkerkant van de luier. en hij schoof ook weg. Met kruidvat nog maar 2x gehad dat het door gelekt had. Maar dat was dan ook wel een behoorlijke berg .. daar kon geen luier tegen op!
Ik gebruik Pampers, en Huggies voor de nacht, en als ik denk dat het tijd voor een pamper of huggies is. En, daarnaast gebruik ik Friends (Dirk) - ik weet niet zeker of het zo heet, eigen merk Kruidvat en eigen merk Etos. Ik ben niet zo te spreken over de Flex luiers van Pampers en Huggies als Mark buikkrampjes heeft. Die willen weleens lekken als hij zijn beentjes optrekt (tegen de krampjes).
hier ook niet tereden over de pampers baby dry met rups flex, elke morgen kleine meid nat wakker (dus de pyama, romper, beddegoed en slaapzak). Ben gaan mailen met de pampers en toen een nummer gebeld. Moet wel zeggen dat het goed opgelost is, krijg de verpakking vergoed en moest de verpakking die niet voldeed opsturen (kreeg een envelop van de pampers!). Vanaf nu gebruiken we gewoon Kruidvat en C1000. Hoe bevallen jullie de luiers van de Lidl en Aldi trouwens? Wil wel een pak meenemen maar zijn ze wel goed? 8)
Mij bevallen pampers uitstekend, ze ruiken idd senthetisch als ze hebben geplast. Huggies vind ik niet fijn, die vallen helemaal uit elkaar als ze hebben geplast, de vulling in de luier dan.