hallo ik heb een vraagje zijn er hier nog meer mensen met een franse bulldog? ik heb een gestroomlijnde (zwart met bruine vegen) van 14 weken en dat is echt een donder. het is wel onwijs leuk om te zien hoe ondeugend hij is maar dat zijn we wel een beetje aan het afleren en ik moet zeggen dat dat heel goed gaat. hebben jullie er ook 1 en is die ook zo ondeugend, hebben jullie er ook foto's van? hier is een foto van onze chubby
Nee ik heb er geen een, maar wil er wel heel graag eentje. We hebben al een labrador en twee katten en mijn vriend wil nu eerst de baby afwachten ( en terecht hoor ) Als de kleine er is en we zijn een beetje gewend, dan probeer ik het nog een keertje! En tja dan wil ik heel graag een franse bulldog, ik vind het echt geweldige karakteristieke beessies! Dus tegen die tijd dan meld ik me wel weer in dit toppic!
Ik heb geen Franse bulldog maar wel een hondje dat veel wordt verward met de Franse bulldog. Ze heet Mona en is een Boston terrier
ja ze lijkt wel op een franse bull maar dan alleen met haar kop verder is ze volgens mij veel hoger. heb je ook foto's van haar als pup?
Het zijn ook mooie honden. Wij hebben een black and tan jack russeltje en ik wil er nog wel een dogje bij, ik neig alleen naar een engelse bulldog. Alleen die krengen zijn vrij duur. dus moet even sparen :-D Maar chubby is een mooi doggie chubby, echt mooi;
Chubby was ook heel duur hoor want ik betaalde 1200 euro voor hem ik denk dat je dat toch wel heb als je hem bij een erkende fokker vandaan haalt. als je goedkoper wil dan moet je onder de broodfokkers zoeken wat ik eigenlijk niet aanraaad want ze hebben toch snel last van hun luchtwegen ivm. de korte holtes die ze hebben
zo jah das niet goedkoop nee. maar ja als je een goed gefokt diertje wil hebben die gezond is en alles mag het ook wel wat kosten vind ik. beter een gezond duur pupje dan een goedkoop ziekelijk pupje waar van alles achter weg komt... Daarom spaar ik liever nog even haha. En moet vriendlief nog overhalen, maar die komt argumenten aan als we wonen in een flat haha. Nee das ook waar hoor als we gaan verhuizen ga ik goed zoeken naar een kennel, die netjes is en goed te naam staat en erkend is. Duurt nog maar ong 3 maandjes.
je kan toch zeggen dat je niet alleen wil zitten als hij gaat varen. mede daarvoor heb ik ook een hond. ik had zoiets van dan zit ik niet alleen thuis en dan heb ik ook iets om thuis te komen. en ik ben blij dat ik het heb gedaan want hij is altijd blij als je thuis komt, uit bed komt enz. het is echt gezelliger an alleen geloof me. ik zou hem voor geen goud willen missen al is het af en toe een donder.
Hahah jah, ik geloof je meteen, je blijft lachen met die dieren. Vind ze soms leuker dan wat erop TV is. alleen het smoesje van ik wil niet steeds alleen gaan werkt al niet meer dat gebruikte ik al bij onze katten en ons jack russeltje, scoobie. en we hebben nu ook de ruimte even niet, als we een tuin hebben nemen we er zobiezo nog een bij is gezellig voor hem als ie kan ravotten in de tuin enz. en die bulldogjes zijn vaak hele vriendelijke en lieve honden. Kan jou hondje ook goed met andere hondjes overweg?[/img]
De Boston Terrier staat inderdaad hoger op de pootjes en is ook ranker gebouwd dan de Franse bull , maar er zit niet veel verschil in hoogte. Ik ben al Franse bullen tegen gekomen die hoger zijn dan Mona. Helaas staan alle puppenfoto@s op een CD . Ik zal mijn moeder eens vragen of zij nog een foto van haar kan sturen van Mona als 11 weken oude pup. by the way Mona was toen ik die foto maakte ook nog maar een pupje van 6 maanden. Wij zater er eerst ook over te denken om een Franse bull te kopen maar zijn toch voor de Boston terrier gegaan.
ik heb een franse bulldog! ze heet zoë en is nu 1 1/2 jaar. ze komt ook van een erecodefokker af en was ook zeer prijzig....ik heb haar van mijn ouders gehad. het is echt een geweldig ras ene....ik wil er nog 1 bij zoë is zwart gestroomd met een witte borst.
mijn hond kan goed met andere honden overweg maar is alleen heel eigenwijs. as een andere hond een waarschuwing geeft van stoppen nu dan doet meneer dat niet. hij wordt wel eventjes rustiger maar gaat daarna gewoon verdr. hij is ook totaal niet bang en vind alles leuk. het mooiste vind hij als de honden met hem spelen want dan is hij zo gek als een deur. dat is echt onwijs leuk om te zien! soms is hij ook een beetje dominant maar dat wordt al minder hij heeft al een paar keer op zijn kop gehad daardoor dus daar leert hij wel van. kijk maar op www.henkenagnes.web-log.nl voor de streken en foto's van Chubby
wij hebben 2 mopshonden en mensen denken altijd dat het franse bulletjes zijn er staat een foto in mijn fotoboek. liefs mopsje
helaas is onze franse bulldog,stitch , vorig jaar jaar overleden. hij is aangereden door een automobilist die veel en veelste hard reed mijn man wilde oversteken en toen was ineens de auto er. stitch zat gewoon aan de lijn. die kl##t viool is gewoon doorgereden. gelukkig heeft onze kanjer niet geleden. mis hem nog elke dag. was een gestroomde reu, met echt 3 witte haren op z'n borst weet niet hoe ik een foto moet plaatsen geniet dus elke dag van jullie bullen, het zijn echt super kanjers. en als de kleine wat groter is komt er ook zeker weer een bull in huis! groetjes susanne
ja daar zit ik ook altijd. het is leuk om de verhalen over de bullen te lezen en je leert er een hoop nieuwe dingen.
oh wat een gaaf beesie! we willen op dit moment nog geen hond. maar in de toekomst wil ik wel graag eentje.. en ben helemaal verkocht aan franse bulldog liefst fawn kleurig.. deze zijn erg prijzig volgens mij.. echt ik vind het een gaaf beesie
* Proest * Mensen denken ook vaak dat Mona een mopshond is en een keer vroeg een man of ze een Scnauzer is.