HELP (nou ja meer: JIPPIE) ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken bij mijn abonnement, maar welke moet ik nou kiezen hahaha??????? Er zijn er zoveel!!!! Wie heeft er al ervaring met de Samsung Galaxy S4??? Is deze telefoon fijn? En welke zouden jullie aanraden? Ik heb nu een HTC desire HD (geloof ik?) van 2 jaar oud. Waar hij aan moet voldoen: -niet te snel leeg (mijn HTC houdt het geen hele dag meer vol....) -goede camera met flits -internet etc moet snel werken -makkelijk in gebruik -niet al te groot (niet dat je bijna een laptop in je handtas moet stoppen hahha).
Zijn er nog smartphones die (bij intensief gebruik) het langer dan een dag volhouden dan? Ik heb zelf een iPhone en wil niks anders meer
Er is bijna geen enkele smartphone die het langer dan een dag volhoud. Sony heeft zeer goede camera´s en batterij duur ook nog wel redelijk lang!
Langer dan een dag hoeft niet, gewoon elke nacht standaard in de oplader. Maar ik red het nu, met een beetje whatsapp berichtjes beantwoorden en verder alleen op standby/ hooguit een kort telefoontje (5 minuten), nog geen halve dag. Niet heel handig...
Dat is wel heel kort als je je telefoon niet eens super intensief gebruikt! Ik heb zelf de iPhone 4s en als ik die (bijna) continue gebruik is die na een halve dag wel leeg maar bij gebruik zoals jij beschrijft houdt 'ie het wel een dag vol
Hmm mijne is rond 12 uur leeg ook als ik hem nauwelijks gebruik. Maar verder vind ik het een heerlijke telefoon. Dus ik ga denk ik maar gewoon een nieuwe accu bestellen. Mag in juni een nieuw toestel maar ik ben eigenlijk gewoon nog heel tevreden
De S4 is wel heeeel groot vind ik zelf. Ik heb hem nog niet gezien, maar de S3 vond ik al niet lekker in mijn hand liggen. De S4 is nog groter dan de s3. Ik heb gister de S3 mini besteld, heb veel positieve verhalen erover gehoord.