Pampers fans - prijsverhogingen?

Discussie in 'Verzorging' gestart door prettymum, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prettymum

prettymum Niet meer actief

Valt het jullie ook op dat Pampers echt een paar keer per jaar op sneaky wijze de prijs verhoogt?

Mijn zoon is nu 15 mnd oud en het eerste pak dat ik kocht was €9,50. Inmiddels is een pak al €15 euro.

Na de eerste verhoging van €9,50 naar €11,00 kwamen ze mt de Simply Dry, die was dan wel €9,50 maar van mindere kwaliteit.

Nu zit er in een vernieuwd voordeel pak 8 luiers meer dan in het 'oude' pak. Die kost nu zo'n €15,00 in plaats van €11,00. Maar in werkelijkheid valt dat dus mee, want ik heb kleinere pakken liggen die gelijk zijn aan de kleinere pakken die nu in de winkel liggen en daar zitten er nu een paar minder in. Dus lijkt het verschil acht luiers in het nieuwe pak, terwijl het er eigenlijk maar vijf zijn. Dus vijf luiers meer en vier euro op de prijs!

Denken ze bij Pampers nu echt dat wij zo dom zijn?

Ik kocht ze ondanks dat ik het eigenlijk ....streken vindt toch, omdat ik het fijne luiers vindt, maar nu wordt het me echt te gortig en is het een Pamper voor de nacht en overdag een huismerkluier. Ik wordt toch makkelijker merk ik. Zouden ze daar bij Pampers iets van gaan merken denken jullie? Dat klanten heel ver mee gaan maar dat op een gegeven moment de grens bereikt is?

2. lies276

lies276 Niet meer actief

ik ben een echte pamperfan!
    ik heb verschillende andere merken geprobeerd, maar kom toch altijd weer bij de pampers uit.
    ik koop ze altijd alleen maar als ze in de aanbieding zijn.
    wat ik vaak sneaky vind, is dat er niet altijd evenveel luiers in een pak zitten, zodat je eigenlijk niet weet of het wel echt een aanbieding is.
    vrek als ik ben, reken ik nu altijd in de winkel (met m'n mobiel) uit hoeveel ik per luier betaal.:cool:
    natuurlijk zitten er, hoe groter de maat wordt, steeds minder luiers in een pak en is één luier dus duurder.
    een poosje terug hadden ze een goede aanbieding bij bol.com en bij whekamp.
    werden ook nog eens gratis thuisbezorgd!:)

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Sluit me bij aan. Ik betaal geloof ik nooit meer dan €5 per pak, voor de oude pakken niet en voor de nieuwe (grote) pakken ook niet, dan ik vind de prijs meevallen.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

En hoe doe je dat dan? De aanbiedingen die ik zie zijn 3 voor 33 euro.

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Goed op de aanbiedingen letten en dan korting op korting pakken... Ik gebruik meestal lekker in het leven kortingsbonnen bovenop de aanbieding. Maar met de babyzegels bovenop de aanbieding kan het ook, dan krijg je €5 extra korting per pak. Laatst waren de pampers hier bij de AH met 35% afgeprijsd (nieuwe pakken, geen idee waarom). Dan heb je ze voor iets minder dan €10 per pak, kortingsbon van €10 ingeleverd en zo €10 voor twee pakken betaald.

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Diue lekke rin het leven bonnen krijg ik nooit. Ik ben daar al 2 jaar ingeschreven, maar nog nooit ontvangen.

Maargoed ik haal ze ook altijd in de aanbieding.
    Ik zag de folder van c1000 net liggen, 2 pakken voor 22 euro (de pakken die normaal 15 euro zijn)

Hier hebben ze bij de etos heel vaak 3 halen 2 betalen, of 3 voor 27 euro (waren wel de oude pakken, weet niet wat de nieuwe aktie gaat worden)

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik vond het bij de eerste prijsverhoging al van de zotte.
    Leuk voor pampers maar ik deed niet mee. Ben overgestapt op kruidvat. Hoewel ik het eerst niet wilde geloven bevallen ze uiteindelijk nog beter ook.

8. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    voor degene met een makropas of kennissen met een makropas!
    As woensdag zijn het 3 megadozen (zitten een 3 pakken per megadoos, dus 9 pakken) voor 66 euro, 2 weken lang!

9. p1982

p1982 Niet meer actief

hier overgestapt naar kruidvat

10. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    hier ook kruidvat.
    Alleen de eerste paar maanden pampers.
    Vind ze wel wat zachter/soepeler voor de allerkleinste.
    Daar in tegen merk ik dat ik met pampers veel meer verschoon als kruidvat. Hij zuigt zich erg snel vol, terwijl kruidvat minder vol is.
    Heb toevallig net een aanbieding pak gehad.
    Scheelt wel 2/3 luiers per dag.
    Dus voor mij nog een reden om bij kruidvat te blijven.

11. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wat ik van pampers weet is dat als je het goed uitkient je eigenlijk niet meer dan 19 cent per luier hoeft te betalen. Ik de Amsterdamse poort is een winkel die daarmee adverteert, die verkoopt ze ook lekker per doos, dat schiet tenminste op.
    Met kruidvat zit ik over het algemeen rond de 12 cent per luier geloof ik dus ik ga dus meestal voor kruidvat....

12. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zag vanmorgen de kruitvatfolder: 2 reuzepakken voor €24,99 of 3 midpakken voor €24,99. Daarbij ga ik altijd rekenen welke aanbieding per luier het goedkoopst is.
    Ook koop ik de pampers regelmatig in Duitsland (wel van die dozen met 2 of 3 pakken erin), daar zijn ze altijd een paar euro per pak goedkoper

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    En bij de etos 3 voordeelpakken voor 33 ipv 45 euro. Zowizo zijn de voordeelpakken bij de kruidvat 17 euro per stuk en dan wel altijd 2 voor 30 euro. Maar per pak nog wel duurder. 33 euro voor 3 voordeekpakken is goedkoper als 2 voor 25.

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wauw ze zijn nu wel heel duur geworden met 15 euro voor een pak!
    Pampers doet dit al jaren lang (ik kocht 5 jaar terug de 1ste pakken). En elke keer lieten ze de prijs op 9,99 maar met steeds minder luiers erin.
    Vorig jaar ging dat blijkbaar niet meer en werden de pakken ineens 11,50 + een slechte budgetversie van 9,99.

Maar de macht van pampers is gewoon heel groot, de meeste (alle?) ziekenhuizen gebruiken pampers en veel ouders gaan dat thuis ook gebruiken. Hoewel je ook kruidvatluiers steeds meer tegenkomt op kdv`s e.d.

Zelf kocht ik nooit pampers voor de volle prijs, die was mij altijd al te gek.
    Maar ik had wel altijd pampers omdat die het best bevielen.

15. mama van ruben

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer maar helaas geen Etos in de buurt. Als ik er voor moet gaan rijden ben ik mijn voordeel ook weer kwijt. Wonen in een dorp is leuk maar met dit soort dingen verrekte lastig

16. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja, nadeel he. Wij hebben helemaal geen winkels op 't dorp. Normaal winkel ik waar kruidvat en Lidl bij elkaar zitten maar deze week rij ik wel even naar AH en Etos voor de luiers en bij de AH elmex 2e gratis en wasmiddel 2e gratis.

17. mama van ruben

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aalten is redelijk voorzien van winkels maar dan is het net die ene zoals Etos met een leuke aanbieding die we niet hebben. Vanmorgen maar even 10 km verderop gereden omdat ik daar toch in de buurt moest zijn. Voor alleen die Pampers loont zo'n ritje weer niet.

18. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Zal die prijsverhoging nou te maken hebben met die luierfabriek die vorig jaar ontploft is? Dat ze nu minder hebben ofzo?

Lijkt me deels stug maar schoot me opeens weer te binnen.
    Zelf nu ook bij kruidvat pampers in de aanbieding gehaald, goede tip van iemand om in duitsland te kopen, ga einde van de maand op vakantie en is dus wel handig om te kijken daarnaar en een bult mee te nemen als het echt goedkoper is.

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik koop al vanaf geboorte zoontje pampers, en heb nu nog een dikke bult dat gaat zeker minimaal 6 maanden mee , daarna stap ik ook over op kv mits er geen goeie pampers aanbiedingen meer zijn

20. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

kv luiers zijn prima, ook blijf ik die van pampers fijner vinden.

maar ze worden steeds duurder en de aanbiedingen steeds minder gunstig.
    makro of duitsland koop ik wel eens luiers, anders doe ik het met kv tegenwoordig....

Deel Deze Pagina