ik kreeg vandaag de folder binnen dus: van dinsdag 7 augustus t/m maandag 20 augustus zijn de pampers bij de makro in de aanbieding! 2 megadozen + 1 megadoos gratis (3 pakken per doos en uitgezonderd active fit junior nummer 5) en nu ook online te bestellen op www.makro.nl/pampers en gratis thuisbezorgen!
ik zie dat ik ineens 2 topics heb voor ieders duidelijheid mag het andere topic gesloten worden. ik schrijf letterlijk over wat op het etiketje staat... pampers luiers alle varianten, totaalprijs : 80,86 (hier staat een streep doorheen) 53,91 -> 64,15 incl. bij 3 megapekken a 3 pakken per pak 8,99 (staat een streep doorheen) 5,99 -> 7,13 incl. die 8,99 is dus zonder de korting
Ik kan ze alleen niet vinden bij online bestellen. Kan alleen bij de aanbiedingen van de folder (tuinhuisjes ed) komen. en bij de dagdeal...
Moet even bedenken hoeveel ik dan van welke maat ga bestellen. Hij weegt nu 4,8 kilo en is 6,5 weken oud. En heen gaan lijkt me niet een strak plan, wordt altijd zo hebberig van die winkel en kom dan met veel meer thuis dan de bedoeling is haha
via makro.nl/pampers kun je ze online bestellen, dan worden ze gratis(!) thuisbezorgd. Bestel je voor 15.00 uur, dan heb je ze morgen in huis...
Mag ik even mijn stunt vertellen? Via een collega had ik 6 dozen besteld, maat 4. 18 pakken dus. Gisteren werd ik gebeld: er was iets misgegaan bij DHL, iets met de adressering. Precies kon ze het niet vertellen, maar de bestelling zouden ze morgen opnieuw aanbieden. Het geheel zou dus een dag later komen. Geen probleem. Schetst mijn verbazing dat er twee uur later een DHL-busje onze oprit oprijdt. 18 pakken pampers werden afgeleverd. Met veel moeite heb ik er een plekje voor weten te vinden. Maar wel vroeg ik me af hoe het nu zat. Zou er nu morgen...? En ja hoor. Vanmiddag hetzelfde DHL-busje, met nogmaals 6 dozen pampers! Nu heb ik dus totaal 36 pakken pampers, voor 3,50 euro per stuk! Nu moeten we wel aan een tweede kindje beginnen, hahahaha. Hou nog even slag om de arm. Voor hetzelfde geld bellen ze morgen dat ze het weer op komen halen, maar humor is het wel!