Pampers/Jumbo

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Liekje81, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.174
    23.255
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Aangezien Dafne door de Jumbo luier maat 5 doorlekt 's nachts (is al maatje groter dan ze overdag draagt), wil ik Pampers Baby Dry gaan gebruiken. Zit daar veel verschil in qua grootte? Ik vond Pampers groter dan die van Kruidvat, maar van Jumbo geen idee.

2. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ja, ik vond de luiers van Pampers iets groter dan die van Jumbo. Jumbo hebben we hier een paar nachten geprobeerd maar snel weer overgegaan op Pampers. Hij lekt niet door en straks ga ik over op actifit. Dr kleine is veel in beweging en om zon dikke luier tussen se benen te hebben lijkt me niet comfortabel

3. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

De meeste pampers vallen groot, maat juist de Pampers Baby Dry weer niet! Hier overdag Kruidvat maat 3 en voor de nacht Pampers Baby Dry maat 4 ze vallen wat smaller dan de normale pampers, voor mijn zoontje juist fijn Want hij is heel smal.

4. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Het is misschien geen antwoord op je vraag, maar de Etos luiers van Woezel en Pip vinden wij ook heel fijn (en betaalbaar).
    Weet je wel zeker dat het aan de luier ligt en niet aan een te kleine romper/onderbroekje?

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.174
    23.255
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, dat weet ik zeker, maar bedankt voor de tip hoor :)
    Ik vind de Jumbo luiers verder super, maar voor de nacht dus niet genoeg. Vandaar dat ik dacht, misschien Pampers, naar aanleiding van een ander topic wat recent liep. Meerderen hadden het over de Baby Dry, dus vandaar. Vind Pampers wel schrikbarend duur en vond ze niet zo fijn, maar als het er maar 1 voor de nacht is, nog te doen. En heb ook geen zin om telkens een pak van een ander merk aan te schaffen om te proberen :)

Deel Deze Pagina