Bij pampers betaal je geen verzendkosten, maar bij olvarit of zwitsal toch wel? Komt er 5,95 aan verzendkosten bij...
Ik lees even met jullie mee maar wat is dan de kortingscode voor 7,- of lees ik daar nu over heen...
Ikheb de pampers al binnen! echt top van de wehkamp, sinds ze gratis bezorgen en de pampers in de aanbieding doen , koop ik ze haast nooit ergens anders lekker ook geen gesjouw met die pampers
Kruidvat blijft zelfs zonder korting goedkoper. Vind ik ook ietsje beter als de pampers.. Maar een leuke actie inderdaad!
Ik had ook nog een waardebon van 5,- euro van wehkamp liggen ivm een eerder ingediende klacht en die kon ik er ook nog eens bovenop inleveren... Zo zijn het leuk goedkope pampers!
Hmm, hier werden ze vanmiddag bezorgd! Helaas zat het minipakje doekjes er niet bij terwijl ik Zwitsal billendoekjes erbij had gedaan. Gelukkig stelt dat mini pakje niets voor, maar het hoort er wel bij te zitten.. heb maar ff een mailtje gestuurd. Wel leuk, 22,88 euro voor 144 luiers en een pak Zwitsal billendoekjes hahaha! (Op wehkamp.nl staat idd 22,88 euro bij administratie en op de afleveringsbon 32,88 euro)