Het lijkt me heel sterk dat een pampers-aanbieding nog goedkoper is dan een huismerk-aanbieding Maar goed, pak een rekenmachine erbij, ik denk niet dat elke ZP-er, die de luiers niet gebruikt, hier uit z'n hoofd weet hoeveel luiers er in de Etos-pakken zitten en dus kan uitrekenen of het goedkoper is of niet
Hoe weet je dat die maandag in gaat en wat is de aanbieding? Ik wacht altijd op etos eigen merk aanbieding nl. . En weet je toevallig of de Etos billendoekjes ook in de aanbieding zijn volgende week?
Heb vanavond de Etos superbaby nieuwsbrief ontvangen: Komende week Etos billendoekjes 6-pack 2e gratis. Dus 12 pakjes voor EUR 11,34 Etos luiers en luierbroekjes alle pakken EUR 6,-
Ow daar zat ik net op te wachten!! Heb nog maar 1 pak billendoekjes en 1 pak luiers liggen. Ik sta om 9 uur voor de deur Kan ik gelijk meenemen voor de baby's.
Bij de kruidvat 2+1 voor 32 euro de pampers. Wat is nou voordeliger pff hoeveel zitten erin eigenlijk
Maat 5: 3x 50 stuks voor 33 euro is 22 cent Maat 5: maandbox 144 stuks voor 35 euro is 24,33 cent Dan is idd de 2+1 megapak aanbieding goedkoper
Ladies: de pampers (niet allemaal) zijn volgende week in de hamster bij AH. 2e gratis Aanbieding is via de app al te bekijken.
wow zo goedkoop als ik de pampers nu had heb ik ze buiten de LIHL nog nooit gehad waren 3 codes bij wehkamp in omloop en daar ging nog 30 euro af van de maandbox helaas had wehkamp dat snel door.. maar goed.. maandbox voor 4,99 thuis bezorgd gekregen en je hoeft geen naheffing te verwachten zeggen ze.. dus ik blij